ÀREA METROPOLITANA
Una oficina itinerant resoldrà els dubtes de ciutadans i entitats sobre el Pla Director UrbanÃstic MetropolitÃ
S’ubicarà cada setmana en municipis diferents, l’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, i caldrà demanar cita prèvia
![[Img #48519]](https://elfar.cat/upload/images/06_2023/8129_230601_calendariconsulta.jpg)
A partir d’aquest dilluns, 5 de juny, i fins al 30 d’octubre, ciutadans, entitats i organitzacions locals tindran l’oportunitat de resoldre dubtes, aclarir qüestions i fer consultes sobre el document inicial del Pla Director UrbanÃstic Metropolità (PDUM).
Â
L’oficina itinerant s’ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l’à rea metropolitana tingui el més a prop possible l’accés a tota la informació. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i caldrà demanar cita prèvia a través d’aquesta pà gina web: https://urbanisme.amb.cat/informar-se/oficina-d-atencio-al-pdu. El calendari i les localitzacions especÃfiques dins de cada municipi es poden consultar en aquest enllaç.
Dos dies per setmana hi haurà tècnics del servei de redacció del PDUM que estaran a disposició del públic per aclarir dubtes i orientar sobre aspectes determinats.
Â
Des l'organisme metropolità recorden que entre l’abril i l’octubre, durant el perÃode d’informació pública, els ciutadans també poden anar presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana del PDUM a l’AMB per resoldre dubtes amb els tècnics i consultar el document en paper. A més, tota la informació es pot consultar en lÃnia.
A partir d’aquest dilluns, 5 de juny, i fins al 30 d’octubre, ciutadans, entitats i organitzacions locals tindran l’oportunitat de resoldre dubtes, aclarir qüestions i fer consultes sobre el document inicial del Pla Director UrbanÃstic Metropolità (PDUM).
Â
L’oficina itinerant s’ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l’à rea metropolitana tingui el més a prop possible l’accés a tota la informació. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i caldrà demanar cita prèvia a través d’aquesta pà gina web: https://urbanisme.amb.cat/informar-se/oficina-d-atencio-al-pdu. El calendari i les localitzacions especÃfiques dins de cada municipi es poden consultar en aquest enllaç.
Dos dies per setmana hi haurà tècnics del servei de redacció del PDUM que estaran a disposició del públic per aclarir dubtes i orientar sobre aspectes determinats.
Â
Des l'organisme metropolità recorden que entre l’abril i l’octubre, durant el perÃode d’informació pública, els ciutadans també poden anar presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana del PDUM a l’AMB per resoldre dubtes amb els tècnics i consultar el document en paper. A més, tota la informació es pot consultar en lÃnia.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.98