SANTA COLOMA DE CERVELLÓ
L’OAC potencia el seu servei a través del programa Esp@-i
L'objectiu és facilitar a la ciutadania l’obtenció d’informació i la realització de tràmits
![[Img #49173]](https://elfar.cat/upload/images/07_2023/3968_foto_nouespai_oac.jpg)
Amb la voluntat d’acostar la ciutadania a l’Administració i de treballar per a fer la gestió interna d’aquesta al més eficient i productiva possible, l’Ajuntament ha impulsat el programa Esp@-i, una iniciativa centrada en la transformació digital i que ja és tangible en alguns dels serveis que ofereix l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
Actualment, hi ha dos ordinadors a disposició de la ciutadania que permeten fer tràmits amb l’Administració i un gestor de torns que facilita l’atenció personalitzada. A més, s’hi pot disposar també d’un tramitador a través del qual, simplement amb el nostre DNI, es pot obtenir el volant del padró individual, consultar la informació del taulell d’anuncis i fins i tot es pot accedir per diferents mitjans al portal de transparència i a les dades obertes de l’Ajuntament.
"Gràcies a aquestes novetats, podrem gaudir de facilitats com ara realitzar tràmits en línia i únicament haver de passar per l’OAC per a fer-hi la signatura de la instància i completar així la tramitació", asseguren fonts municipals.
La voluntat municipal és continuar avançant en el programa Esp@-i a través de noves actuacions. Entre aquestes, properament, es publicaran les cartes de serveis, els documents a través dels quals es poden avaluar els compromisos que assumeix l’Ajuntament amb la ciutadania, a més de conèixer amb detall en què consisteixen.
![[Img #49173]](https://elfar.cat/upload/images/07_2023/3968_foto_nouespai_oac.jpg)
Amb la voluntat d’acostar la ciutadania a l’Administració i de treballar per a fer la gestió interna d’aquesta al més eficient i productiva possible, l’Ajuntament ha impulsat el programa Esp@-i, una iniciativa centrada en la transformació digital i que ja és tangible en alguns dels serveis que ofereix l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
Actualment, hi ha dos ordinadors a disposició de la ciutadania que permeten fer tràmits amb l’Administració i un gestor de torns que facilita l’atenció personalitzada. A més, s’hi pot disposar també d’un tramitador a través del qual, simplement amb el nostre DNI, es pot obtenir el volant del padró individual, consultar la informació del taulell d’anuncis i fins i tot es pot accedir per diferents mitjans al portal de transparència i a les dades obertes de l’Ajuntament.
"Gràcies a aquestes novetats, podrem gaudir de facilitats com ara realitzar tràmits en línia i únicament haver de passar per l’OAC per a fer-hi la signatura de la instància i completar així la tramitació", asseguren fonts municipals.
La voluntat municipal és continuar avançant en el programa Esp@-i a través de noves actuacions. Entre aquestes, properament, es publicaran les cartes de serveis, els documents a través dels quals es poden avaluar els compromisos que assumeix l’Ajuntament amb la ciutadania, a més de conèixer amb detall en què consisteixen.

























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.23