EL PRAT
S'inicia una campanya per crear una emoticona de la carxofa a les xarxes socials
Des de la Cooperativa Agrícola del Prat consideren que aquest producte tan típic dels camps del Baix Llobregat "mereix un lloc als dibuixos de l’aplicació de missatgeria"
![[Img #51573]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/6169_captura-de-pantalla-2024-01-02-a-las-135518.png)
La Cooperativa Agrícola del Prat ha iniciat una campanya perquè les carxofes també tinguin la seva emoticona que es fa servir en aplicacions com WhatsApp, Instagram o X (abans Twitter), donat que cap d’ells no inclou el dibuix d’aquest producte tan típic dels camps del Baix Llobregat i imprescindible a la dieta mediterrània.
Des de la Cooperativa consideren que la carxofa "mereix un lloc als dibuixos de l’aplicació de missatgeria". Així, volen impulsar "un moviment coral" per demostrar l’arrelament de la carxofa a la societat pratenca i com al llarg dels anys "ha esdevingut un símbol de pertinença i orgull per a la seva ciutadania". Però també tractaran d’incloure altres agents, com el Parc Agrari del Baix Llobregat o cooperatives agrícoles de diverses zones del país que tinguin la carxofa com a cultiu preferent.
Per a la Cooperativa del Prat "el conreu de la carxofa implica un missatge carregat de sostenibilitat, defensa del territori i aposta per la qualitat i això es veu reflectit en la vinculació que la ciutadania té amb aquest producte".
Al Prat es duen a terme diferents esdeveniments relacionats amb la carxofa en el calendari festiu. Per exemple, Abril, mes de la carxofa aplega diverses activitats per posar en valor el conreu d’aquesta planta i la seva integració dins la gastronomia; el QuintoTapa implica desenes de bars i restaurants locals que elaboren tastets de carxofa en les formes més variades; a l’Escarxofa&Jazz, la música i la gastronomia es donen la mà, i la Carxofada del Prat aconsegueix reunir centenars de persones a un parc local, on es cuinen milers de carxofes a la brasa.
Així, seguint les petjades de com a València es van mobilitzar per aconseguir que la paella fos una emoticona del WhatsApp i aparegués a altres aplicacions mòbils, la Cooperativa Agrícola del Prat s’ha proposat endegar aquesta campanya que comença amb una recollida de signatures a la plataforma change.org i que esperen que inclogui "altres accions engrescadores" on rebre el suport de la ciutadania.
La Cooperativa Agrícola del Prat ha iniciat una campanya perquè les carxofes també tinguin la seva emoticona que es fa servir en aplicacions com WhatsApp, Instagram o X (abans Twitter), donat que cap d’ells no inclou el dibuix d’aquest producte tan típic dels camps del Baix Llobregat i imprescindible a la dieta mediterrània.
Des de la Cooperativa consideren que la carxofa "mereix un lloc als dibuixos de l’aplicació de missatgeria". Així, volen impulsar "un moviment coral" per demostrar l’arrelament de la carxofa a la societat pratenca i com al llarg dels anys "ha esdevingut un símbol de pertinença i orgull per a la seva ciutadania". Però també tractaran d’incloure altres agents, com el Parc Agrari del Baix Llobregat o cooperatives agrícoles de diverses zones del país que tinguin la carxofa com a cultiu preferent.
Per a la Cooperativa del Prat "el conreu de la carxofa implica un missatge carregat de sostenibilitat, defensa del territori i aposta per la qualitat i això es veu reflectit en la vinculació que la ciutadania té amb aquest producte".
Al Prat es duen a terme diferents esdeveniments relacionats amb la carxofa en el calendari festiu. Per exemple, Abril, mes de la carxofa aplega diverses activitats per posar en valor el conreu d’aquesta planta i la seva integració dins la gastronomia; el QuintoTapa implica desenes de bars i restaurants locals que elaboren tastets de carxofa en les formes més variades; a l’Escarxofa&Jazz, la música i la gastronomia es donen la mà, i la Carxofada del Prat aconsegueix reunir centenars de persones a un parc local, on es cuinen milers de carxofes a la brasa.
Així, seguint les petjades de com a València es van mobilitzar per aconseguir que la paella fos una emoticona del WhatsApp i aparegués a altres aplicacions mòbils, la Cooperativa Agrícola del Prat s’ha proposat endegar aquesta campanya que comença amb una recollida de signatures a la plataforma change.org i que esperen que inclogui "altres accions engrescadores" on rebre el suport de la ciutadania.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169