ESPARREGUERA
Can Pasqual acull una oficina d’atenció ciutadana específica per a temes de territori
Entrarà en servei el pròxim dilluns, 15 de gener
![[Img #51721]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/4256_can-pasqual.jpg)
L’Ajuntament d’Esparreguera ha creat una oficina d’atenció ciutadana especialitzada en temes relatius a urbanisme, que entrarà en servei el pròxim dilluns, 15 de gener. Aquesta oficina, que s’ha ubicat a la planta baixa de Can Pasqual, es dedicarà específicament a tràmits vinculats a obres, via pública, animals de companyia, salut pública i medi ambient.
Paral·lelament, des de la plataforma web també es poden sol·licitar visites presencials amb arquitectes, enginyers i arquitectes tècnics municipals per a consultes vinculades a expedients en tràmit de comunicacions prèvies, de guals, de llicències urbanístiques d’obres i de llicències ambientals, consultes sobre la instal·lació de noves activitats i consultes sobre normativa urbanística municipal.
Segons fonts municipals, amb l’obertura d’aquesta nova oficina el consistori inicia la descentralització de l’atenció ciutadana per àrees.
La coordinadora de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat, Nati Sánchez, ha apuntat que més endavant l’Àrea de Drets Socials i Ciutadania també disposarà d’una oficina d’atenció pròpia.
Sánchez ha declarat que “l’objectiu és donar una atenció més àgil i eficient a la ciutadania, ja que els treballadors que l’atendran tenen coneixements específics sobre tots els expedients que es tramiten des de l’àrea”.
L’Ajuntament d’Esparreguera ha creat una oficina d’atenció ciutadana especialitzada en temes relatius a urbanisme, que entrarà en servei el pròxim dilluns, 15 de gener. Aquesta oficina, que s’ha ubicat a la planta baixa de Can Pasqual, es dedicarà específicament a tràmits vinculats a obres, via pública, animals de companyia, salut pública i medi ambient.
Paral·lelament, des de la plataforma web també es poden sol·licitar visites presencials amb arquitectes, enginyers i arquitectes tècnics municipals per a consultes vinculades a expedients en tràmit de comunicacions prèvies, de guals, de llicències urbanístiques d’obres i de llicències ambientals, consultes sobre la instal·lació de noves activitats i consultes sobre normativa urbanística municipal.
Segons fonts municipals, amb l’obertura d’aquesta nova oficina el consistori inicia la descentralització de l’atenció ciutadana per àrees.
La coordinadora de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat, Nati Sánchez, ha apuntat que més endavant l’Àrea de Drets Socials i Ciutadania també disposarà d’una oficina d’atenció pròpia.
Sánchez ha declarat que “l’objectiu és donar una atenció més àgil i eficient a la ciutadania, ja que els treballadors que l’atendran tenen coneixements específics sobre tots els expedients que es tramiten des de l’àrea”.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.185