COMARCA
La línia de Ferrocarrils del Baix Llobregat va transportar 26 milions de passatgers l’any passat
L'índex de satisfacció dels usuaris arriba al màxim històric
![[Img #51782]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/1292_ferrovial-y-sacyr-construiran-un-tunel-ferroviario-de-300-millones-en-barcelona.jpeg)
La línia Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) va transportar durant l’any passat 26 milions de passatgers, un 18,4% més que el 2022 i un 5% més que l’any 2019. Així es desprèn de les dades que ha fet públiques l’empresa que gestiona el servei.
En alguns municipis de la línia, l’augment respecte a l’any passat ha estat superior a la mitjana, com l’Hospitalet (19,8%), Sant Vicenç dels Horts (21,8%), Martorell (28%) o Abrera (27%).
D'altra banda, l'Index de Satisfacció del Client -elaborat per FGC a partir de 1.100 enquestes directes a usuaris- conclou que els viatgers puntuen amb un 79 sobre 100 la qualitat del servei ofert per l'operadora al llarg de l'any passat. L'indicador permet conèixer la percepció que tenen les persones que viatgen amb Ferrocarrils sobre diferents aspectes de la prestació del servei.
L'Índex de Puntualitat de Ferrocarrils també ha crescut en relació a l’any passat i se situa en un 99,2% en el cas de la línia Llobregat-Anoia.
El president de Ferrocarrils, Toni Segarra, ha destacat “els altíssims índexs de puntualitat i de compliment del servei”, els quals, assenyala, “es deuen en bona part a la regulació de les circulacions des del Centre de Comandament Integrat i a la revisió constant d’infraestructures, estacions i trens per poder continuar garantint un servei de màxima qualitat”. Gràcies a aquesta tasca, afegeix, “satisfem una demanda amb una oferta potent i competitiva que ens permet anar avançant en la descarbonització de la mobilitat”.
La línia Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) va transportar durant l’any passat 26 milions de passatgers, un 18,4% més que el 2022 i un 5% més que l’any 2019. Així es desprèn de les dades que ha fet públiques l’empresa que gestiona el servei.
En alguns municipis de la línia, l’augment respecte a l’any passat ha estat superior a la mitjana, com l’Hospitalet (19,8%), Sant Vicenç dels Horts (21,8%), Martorell (28%) o Abrera (27%).
D'altra banda, l'Index de Satisfacció del Client -elaborat per FGC a partir de 1.100 enquestes directes a usuaris- conclou que els viatgers puntuen amb un 79 sobre 100 la qualitat del servei ofert per l'operadora al llarg de l'any passat. L'indicador permet conèixer la percepció que tenen les persones que viatgen amb Ferrocarrils sobre diferents aspectes de la prestació del servei.
L'Índex de Puntualitat de Ferrocarrils també ha crescut en relació a l’any passat i se situa en un 99,2% en el cas de la línia Llobregat-Anoia.
El president de Ferrocarrils, Toni Segarra, ha destacat “els altíssims índexs de puntualitat i de compliment del servei”, els quals, assenyala, “es deuen en bona part a la regulació de les circulacions des del Centre de Comandament Integrat i a la revisió constant d’infraestructures, estacions i trens per poder continuar garantint un servei de màxima qualitat”. Gràcies a aquesta tasca, afegeix, “satisfem una demanda amb una oferta potent i competitiva que ens permet anar avançant en la descarbonització de la mobilitat”.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.190