EL PRAT
La comunicació local s'apropa a la ciutadania amb un canal de whatsapp
L'Ajuntament vol aprofitar aquesta eina per reforçar el dret dels veïns i veïnes a rebre "informació veraç i rigorosa"
![[Img #51979]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/3755_unnamed-4.jpg)
L’Ajuntament del Prat ha obert un canal de whatsapp per tal de facilitar a la ciutadania l’accés a continguts prà ctics sobre els serveis i trà mits municipals, aixà com a les notÃcies més destacades de la ciutat. Seguir el canal permetrà estar al dia, entre d’altres, de terminis per fer gestions o sol·licitar ajuts, de modificacions de trà nsit, d’avisos de protecció civil, d’activitats de l’agenda de ciutat o de l’actualitat local essencial.
Â
Aquestes informacions d’interès ciutadà ja es difonen actualment mitjançant canals municipals com el web, butlletins digitals, xarxes socials o el servei de missatgeria Telegram, però l’Ajuntament ha volgut reforçar la seva estratègia comunicativa incorporant-hi una plataforma més directa i més estesa entre la població.Â
Â
Amb aquesta nova eina, l’administració municipal pretén "seguir reforçant el dret fonamental de la ciutadania, recollit en l’article 20 de la Constitució, a rebre una informació veraç i rigorosa, en aquest cas, sobre el seu entorn més proper, la ciutat", remarquen des del consistori.
Â
"La defensa d’aquest dret fonamental és especialment important en el context actual, en què l’emergència de les xarxes socials ha permès un major accés de la ciutadania a informació rellevant, però també ha facilitat la difusió de fake news i informacions sense contrastar", apunten les mateixes fonts.
L’Ajuntament del Prat ha obert un canal de whatsapp per tal de facilitar a la ciutadania l’accés a continguts prà ctics sobre els serveis i trà mits municipals, aixà com a les notÃcies més destacades de la ciutat. Seguir el canal permetrà estar al dia, entre d’altres, de terminis per fer gestions o sol·licitar ajuts, de modificacions de trà nsit, d’avisos de protecció civil, d’activitats de l’agenda de ciutat o de l’actualitat local essencial.
Â
Aquestes informacions d’interès ciutadà ja es difonen actualment mitjançant canals municipals com el web, butlletins digitals, xarxes socials o el servei de missatgeria Telegram, però l’Ajuntament ha volgut reforçar la seva estratègia comunicativa incorporant-hi una plataforma més directa i més estesa entre la població.Â
Â
Amb aquesta nova eina, l’administració municipal pretén "seguir reforçant el dret fonamental de la ciutadania, recollit en l’article 20 de la Constitució, a rebre una informació veraç i rigorosa, en aquest cas, sobre el seu entorn més proper, la ciutat", remarquen des del consistori.
Â
"La defensa d’aquest dret fonamental és especialment important en el context actual, en què l’emergència de les xarxes socials ha permès un major accés de la ciutadania a informació rellevant, però també ha facilitat la difusió de fake news i informacions sense contrastar", apunten les mateixes fonts.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.119