ÀREA METROPOLITANA
Els usuaris del metro i del bus de TMB valoren el servei amb un notable
És la nota més alta des de 2010
![[Img #52038]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/679_62d09f77-96c1-443a-b193-e5c5713f4b2d.jpg)
Els usuaris del metro i del bus de Transports Metropolità de Barcelona (AMB) valoren amb notable alt el servei que presten aquests mitjans de transport. L'estudi anual de satisfacció corresponent a l’any passat atorga puntuacions de 8,09 als autobusos i 7,94 al metro, millorant lleugerament respecte a l'any anterior, especialment aL metro que registra la nota més alta des de 2010.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha destacat que aquests alts nivells de satisfacció encara tenen més valor “ja que es mantenen en màxims històrics en un any en què s’han trencat tots els rècords de validacions” i, tot i això, “la qualitat del servei s’ha millorat” donant una resposta “satisfactòria”. Bonet ha assenyalat que “aquests bons resultats són fruit de l’esforç i la bona feina dels treballadors i les treballadores de TMB”.
D’altra banda, hi ha l'Índex de Satisfacció del Client (ISC) que es confecciona a partir de les puntuacions donades a una quinzena d'atributs que descriuen el servei en termes d'oferta, fiabilitat, confort, informació, seguretat, accessibilitat i atenció rebuda. En tots dos sistemes de mesura de les xarxes de bus i metro els valors es mantenen estables respecte a les dades de 2022.
En el cas de metro els aspectes que més destaquen els usuaris de les línies fan referència a la rapidesa, accessibilitat i a la informació general rebuda en qualsevol aspecte relacionat amb la xarxa. Pel que fa a l’àrea de bus, els atributs que més valoren els usuaris són els que tenen a veure amb la fiabilitat tècnica, l’accessibilitat i els serveis d’atenció al client i informació a l’usuari.
Els usuaris del metro i del bus de Transports Metropolità de Barcelona (AMB) valoren amb notable alt el servei que presten aquests mitjans de transport. L'estudi anual de satisfacció corresponent a l’any passat atorga puntuacions de 8,09 als autobusos i 7,94 al metro, millorant lleugerament respecte a l'any anterior, especialment aL metro que registra la nota més alta des de 2010.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha destacat que aquests alts nivells de satisfacció encara tenen més valor “ja que es mantenen en màxims històrics en un any en què s’han trencat tots els rècords de validacions” i, tot i això, “la qualitat del servei s’ha millorat” donant una resposta “satisfactòria”. Bonet ha assenyalat que “aquests bons resultats són fruit de l’esforç i la bona feina dels treballadors i les treballadores de TMB”.
D’altra banda, hi ha l'Índex de Satisfacció del Client (ISC) que es confecciona a partir de les puntuacions donades a una quinzena d'atributs que descriuen el servei en termes d'oferta, fiabilitat, confort, informació, seguretat, accessibilitat i atenció rebuda. En tots dos sistemes de mesura de les xarxes de bus i metro els valors es mantenen estables respecte a les dades de 2022.
En el cas de metro els aspectes que més destaquen els usuaris de les línies fan referència a la rapidesa, accessibilitat i a la informació general rebuda en qualsevol aspecte relacionat amb la xarxa. Pel que fa a l’àrea de bus, els atributs que més valoren els usuaris són els que tenen a veure amb la fiabilitat tècnica, l’accessibilitat i els serveis d’atenció al client i informació a l’usuari.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1