MARTORELL
Acord per promoure el coneixement científic entre els escolars
L'Escola José Madorell i l’Institut de Ciències dels Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC) inicien una aliança en el marc del programa Magnet
![[Img #52068]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/9343_unnamed.jpg)
L’Escola José Echegaray de Martorell i l’Institut de Ciències dels Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC) han posat en marxa aquest curs una iniciativa per promoure la ciència entre l’alumnat. D’altres centres de la comarca, com l’Escola La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts o l’Escola Margalló de Castelldefels tenen projecte similars.
La directora de l’Escola José Echegaray, Cristina Dalmau, ha explicat que amb aquesta aliança, “estem aprenent a pensar amb la metodologia científica, ara no només experimentem, sinó que indaguem i ens fem més preguntes que mai”.
El projecte es basa en que el centre estructuri els projectes a partir d’activitats que possibilitin la creació d’hipòtesis, l’observació de fenòmens, les situacions d’experimentació i la creació de conclusions que estructuren els aprenentatges.
Aquesta aliança permetrà ampliar i integrar els coneixements a l’escola a través del pensament i la metodologia científica, per passar de l’experimentació a la indagació.
![[Img #52068]](https://elfar.cat/upload/images/01_2024/9343_unnamed.jpg)
L’Escola José Echegaray de Martorell i l’Institut de Ciències dels Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC) han posat en marxa aquest curs una iniciativa per promoure la ciència entre l’alumnat. D’altres centres de la comarca, com l’Escola La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts o l’Escola Margalló de Castelldefels tenen projecte similars.
La directora de l’Escola José Echegaray, Cristina Dalmau, ha explicat que amb aquesta aliança, “estem aprenent a pensar amb la metodologia científica, ara no només experimentem, sinó que indaguem i ens fem més preguntes que mai”.
El projecte es basa en que el centre estructuri els projectes a partir d’activitats que possibilitin la creació d’hipòtesis, l’observació de fenòmens, les situacions d’experimentació i la creació de conclusions que estructuren els aprenentatges.
Aquesta aliança permetrà ampliar i integrar els coneixements a l’escola a través del pensament i la metodologia científica, per passar de l’experimentació a la indagació.

























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.220