L'HOSPITALET
Els mercats municipals se sumen a la campanya ‘Posa’t la gorra!’
Els diners recaptats es destinen a l’ajut a infants i adolescents amb càncer
![[Img #53477]](https://elfar.cat/upload/images/04_2024/7731_cartell-posat-la-gorra-mercats-lh-2024.jpg)
Els mercats de l’Hospitalet s’han afegit a la campanya Posa’t la gorra i durant tot el dia d’avui dissabte vendran la gorra de l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC).
El preu de la gorra és de vuit euros i tots els diners que es recaptin serviran per continuar oferint serveis gratuïts a famílies amb un infant o adolescent amb càncer. D’entre aquests destaquen mesures per millorar les seves condicions als hospitals, suport psicosocial integral i finançament de La Casa dels Xuklis, un allotjament temporal situat a Barcelona que acull infants i adolescents amb càncer i les seves famílies mentre duren els tractaments.
Posa’t la Gorra! és una campanya de sensibilització, promoguda per l’AFANOC des de 2001, per donar a conèixer l’existència del càncer infantil, amb l’objectiu de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que sorgeixen a partir del seu diagnòstic.
La gorra és la protagonista de la campanya, ja que un dels efectes secundaris que pateixen els infants i adolescents a causa del tractament és la pèrdua de cabell, i per això acostumen a cobrir-se el cap amb una gorra. En aquesta edició, l’artista visual Tarsila Schubert ha estat l’encarregada de dissenyar-la.
La campanya Posa’t la Gorra! és la primera font de recursos per finançar els serveis que ofereix l’AFANOC.
![[Img #53477]](https://elfar.cat/upload/images/04_2024/7731_cartell-posat-la-gorra-mercats-lh-2024.jpg)
Els mercats de l’Hospitalet s’han afegit a la campanya Posa’t la gorra i durant tot el dia d’avui dissabte vendran la gorra de l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC).
El preu de la gorra és de vuit euros i tots els diners que es recaptin serviran per continuar oferint serveis gratuïts a famílies amb un infant o adolescent amb càncer. D’entre aquests destaquen mesures per millorar les seves condicions als hospitals, suport psicosocial integral i finançament de La Casa dels Xuklis, un allotjament temporal situat a Barcelona que acull infants i adolescents amb càncer i les seves famílies mentre duren els tractaments.
Posa’t la Gorra! és una campanya de sensibilització, promoguda per l’AFANOC des de 2001, per donar a conèixer l’existència del càncer infantil, amb l’objectiu de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que sorgeixen a partir del seu diagnòstic.
La gorra és la protagonista de la campanya, ja que un dels efectes secundaris que pateixen els infants i adolescents a causa del tractament és la pèrdua de cabell, i per això acostumen a cobrir-se el cap amb una gorra. En aquesta edició, l’artista visual Tarsila Schubert ha estat l’encarregada de dissenyar-la.
La campanya Posa’t la Gorra! és la primera font de recursos per finançar els serveis que ofereix l’AFANOC.




Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1