COMARCA
La Generalitat adjudica l’anàlisi de factibilitat d’una nova estació de FGC entre Martorell Enllaç i Abrera per donar servei al polígon de Ca n’Amat
El document té un termini de redacció de nou mesos i haurà d'analitzar entre dues i tres alternatives d'emplaçament
![[Img #53771]](https://elfar.cat/upload/images/04_2024/8708_a9b35768-6515-47fd-8108-870aee6e3e2c.jpg)
El departament de Territori, a través de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, ha adjudicat la redacció de l’anàlisi sobre la factibilitat d’una nova estació a la línia Llobregat-Anoia, entre les estacions de Martorell Enllaç i Abrera.
El document té un termini màxim de redacció de nou mesos i analitzarà entre dues o tres localitzacions per l'estació. Per cada opció, s’haurà de determinar la inversió necessària per a l’obra.
El baixador ha de donar servei al polígon de ca n'Amat, on hi ha la fàbrica de Seat, al Campus FPCAT-UPC de la Mobilitat Sostenible i a l’Hospital Sagrat Cor. L’estudi s’ha adjudicat per un import de 31.450 euros.
El document que s’ha d’elaborar haurà d’incloure les dades de mobilitat de l’àmbit Martorell-Abrera, un resum dels diversos estudis realitzats fins ara, l’anàlisi de la rendibilitat socioeconòmica i el càlcul de la demanda de l’estació dels diferents escenaris.
![[Img #53771]](https://elfar.cat/upload/images/04_2024/8708_a9b35768-6515-47fd-8108-870aee6e3e2c.jpg)
El departament de Territori, a través de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, ha adjudicat la redacció de l’anàlisi sobre la factibilitat d’una nova estació a la línia Llobregat-Anoia, entre les estacions de Martorell Enllaç i Abrera.
El document té un termini màxim de redacció de nou mesos i analitzarà entre dues o tres localitzacions per l'estació. Per cada opció, s’haurà de determinar la inversió necessària per a l’obra.
El baixador ha de donar servei al polígon de ca n'Amat, on hi ha la fàbrica de Seat, al Campus FPCAT-UPC de la Mobilitat Sostenible i a l’Hospital Sagrat Cor. L’estudi s’ha adjudicat per un import de 31.450 euros.
El document que s’ha d’elaborar haurà d’incloure les dades de mobilitat de l’àmbit Martorell-Abrera, un resum dels diversos estudis realitzats fins ara, l’anàlisi de la rendibilitat socioeconòmica i el càlcul de la demanda de l’estació dels diferents escenaris.


















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.112