CASTELLDEFELS
El Punt d’Atenció a la Gent Gran atén un centenar de persones des de la seva posada en marxa
El servei ajuda a fer gestions administratives amb l’Ajuntament i proposa activitats per contribuir a l’envelliment actiu
![[Img #53867]](https://elfar.cat/upload/images/04_2024/9888_tablet-2.jpg)
El Punt d’Atenció a la Gent Gran de Castelldefels ha atès un total de 75 persones des de la seva posada en funcionament, ara fa tres mesos.
Aquest és un servei que ajuda les persones grans a fer gestions administratives amb l’Ajuntament i buscar alternatives d’envelliment actiu i saludable i prevenir situacions de solitud.
Els principals motius de consulta han estat relacionats amb el suport per a fer tràmits electrònics diversos, com ara demanar cita prèvia al metge o tramitar una targeta de transport, conèixer quina és l’oferta d’activitats del programa Salut i Diversió i de les entitats de gent gran o per tramitar el servei d’ajuda a domicili o el de la teleassistència.
Per gènere, majoritàriament han estat les dones les que han fet ús del servei (70%), respecte un 30% d’homes.
El Punt d’Atenció a la Gent Gran ofereix informació i orientació pel que fa a la promoció del lleure, de la seva autonomia, de la seva discapacitat o dependència i altres temes que puguin ser d’interès per a les persones grans.
![[Img #53867]](https://elfar.cat/upload/images/04_2024/9888_tablet-2.jpg)
El Punt d’Atenció a la Gent Gran de Castelldefels ha atès un total de 75 persones des de la seva posada en funcionament, ara fa tres mesos.
Aquest és un servei que ajuda les persones grans a fer gestions administratives amb l’Ajuntament i buscar alternatives d’envelliment actiu i saludable i prevenir situacions de solitud.
Els principals motius de consulta han estat relacionats amb el suport per a fer tràmits electrònics diversos, com ara demanar cita prèvia al metge o tramitar una targeta de transport, conèixer quina és l’oferta d’activitats del programa Salut i Diversió i de les entitats de gent gran o per tramitar el servei d’ajuda a domicili o el de la teleassistència.
Per gènere, majoritàriament han estat les dones les que han fet ús del servei (70%), respecte un 30% d’homes.
El Punt d’Atenció a la Gent Gran ofereix informació i orientació pel que fa a la promoció del lleure, de la seva autonomia, de la seva discapacitat o dependència i altres temes que puguin ser d’interès per a les persones grans.
























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.81