L'HOSPITALET
Les cooperatives escolars vendran els seus productes a Santa Eulàlia i Bellvitge
L’objectiu és fomentar la cultura emprenedora entre l’alumnat
![[Img #54172]](https://elfar.cat/upload/images/05_2024/9548_slider-calendari-mercats.jpg)
Aquest divendres, 10 de maig, alumnes de primària i secundària de l'Hospitalet vendran els seus productes als barris de Santa Eulàlia i Bellvitge. La iniciativa està en el marc del programa que es du a terme per promoure la cultura emprenedora entre els joves.
Un total de 427 alumnes de primària i ESO, de vuit escoles i cinc instituts de l’Hospitalet, participen a aquesta proposta, que ha servit per crear 20 cooperatives escolars, que demà vendran els seus productes en un mercat a l’aire lliure als districtes de Santa Eulàlia i Bellvitge.
Els infants i joves estudiants dels centres participants exposaran i vendran els productes que han creat i desenvolupat i, al finalitzar el mercat, faran una donació d’un 10% com a mínim dels beneficis obtinguts a una ONG o entitat social de la ciutat. La venda dels seus productes culmina un projecte que s’ha desenvolupat al llarg de tot el curs.
El programa potencia l’adquisició de competències bàsiques, com ara exercitar i fomentar l’autonomia personal; aprendre a emprendre; tractar la informació; dominar les matemàtiques, la llengua i les eines digitals, i d’altres com desenvolupar les habilitats de negociació i resolució de problemes. Els alumnes elaboren artesanalment els productes que han dissenyat i els venen el dia del mercat.
Aquest divendres, 10 de maig, alumnes de primària i secundària de l'Hospitalet vendran els seus productes als barris de Santa Eulàlia i Bellvitge. La iniciativa està en el marc del programa que es du a terme per promoure la cultura emprenedora entre els joves.
Un total de 427 alumnes de primària i ESO, de vuit escoles i cinc instituts de l’Hospitalet, participen a aquesta proposta, que ha servit per crear 20 cooperatives escolars, que demà vendran els seus productes en un mercat a l’aire lliure als districtes de Santa Eulàlia i Bellvitge.
Els infants i joves estudiants dels centres participants exposaran i vendran els productes que han creat i desenvolupat i, al finalitzar el mercat, faran una donació d’un 10% com a mínim dels beneficis obtinguts a una ONG o entitat social de la ciutat. La venda dels seus productes culmina un projecte que s’ha desenvolupat al llarg de tot el curs.
El programa potencia l’adquisició de competències bàsiques, com ara exercitar i fomentar l’autonomia personal; aprendre a emprendre; tractar la informació; dominar les matemàtiques, la llengua i les eines digitals, i d’altres com desenvolupar les habilitats de negociació i resolució de problemes. Els alumnes elaboren artesanalment els productes que han dissenyat i els venen el dia del mercat.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1