L'HOSPITALET
L’Ajuntament incorpora 54 persones amb un nou pla d’ocupació
L’objectiu és afavorir la inserció laboral de col·lectius amb dificultats especials
![[Img #55245]](https://elfar.cat/upload/images/07_2024/9487_pla-ocupacio-xarxa-governs-locals-lhospitalet-040724.jpg)
Un total de 54 persones s’han incorporat aquesta setmana a treballar a l’Ajuntament de l’Hospitalet en el marc d’un nou pla d’ocupació, que finança el consistori i la Diputació de Barcelona.
Aquestes persones, de les quals 30 són veïnes de l’Hospitalet, prestaran els seus serveis a diferents àrees de l’Ajuntament.
El pla d’ocupació, de sis mesos de durada a jornada completa, consta també d’un equip d’acompanyament per tutelar l’estada del nou personal i dur a terme accions formatives per millorar-ne l’ocupabilitat.
37 dels nous empleats s’encarregaran d’elaborar i actualitzar el cens de guals i de locals comercials de la ciutat situats en planta baixa, en funció de si es destinen a activitat econòmica o a habitatge.
D'altres sis seran peons que es dedicaran a fer reparacions i petites obres de fusteria, construcció o electricitat, en edificis municipals i a l'espai públic.
També s’ha contractat un encarregat, que gestiona i coordina les brigades de treball dels peons d’ofici, quatre ordenances per desenvolupar tasques d’atenció personalitzada i d’acompanyament a la ciutadania amb més dificultats a l’hora de fer gestions telemàtiques i sis tècnics mitjans, que coordinen els diferents grups de treball del pla.
El 2023, l’Ajuntament va contractar 148 persones a través de plans d’ocupació, amb l’objectiu de millorar el perfil i les competències professionals de les persones beneficiàries per tal que aconsegueixin una incorporació millor i més estable en el mercat de treball una vegada finalitzat el contracte.
Un total de 54 persones s’han incorporat aquesta setmana a treballar a l’Ajuntament de l’Hospitalet en el marc d’un nou pla d’ocupació, que finança el consistori i la Diputació de Barcelona.
Aquestes persones, de les quals 30 són veïnes de l’Hospitalet, prestaran els seus serveis a diferents àrees de l’Ajuntament.
El pla d’ocupació, de sis mesos de durada a jornada completa, consta també d’un equip d’acompanyament per tutelar l’estada del nou personal i dur a terme accions formatives per millorar-ne l’ocupabilitat.
37 dels nous empleats s’encarregaran d’elaborar i actualitzar el cens de guals i de locals comercials de la ciutat situats en planta baixa, en funció de si es destinen a activitat econòmica o a habitatge.
D'altres sis seran peons que es dedicaran a fer reparacions i petites obres de fusteria, construcció o electricitat, en edificis municipals i a l'espai públic.
També s’ha contractat un encarregat, que gestiona i coordina les brigades de treball dels peons d’ofici, quatre ordenances per desenvolupar tasques d’atenció personalitzada i d’acompanyament a la ciutadania amb més dificultats a l’hora de fer gestions telemàtiques i sis tècnics mitjans, que coordinen els diferents grups de treball del pla.
El 2023, l’Ajuntament va contractar 148 persones a través de plans d’ocupació, amb l’objectiu de millorar el perfil i les competències professionals de les persones beneficiàries per tal que aconsegueixin una incorporació millor i més estable en el mercat de treball una vegada finalitzat el contracte.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.23