VALLIRANA
Augmenta el nombre d’usuaris del bus urbà
S'ha registrat un 113,64 % més d’usuaris respecte l’any 2017
![[Img #55278]](https://elfar.cat/upload/images/07_2024/2817_vlcsnap-2018-10-02-14h08m23s796.png)
El nombre d’usuaris del Vallibus, el servei d’autobús urbà de Vallirana, s’ha incrementat en un 113,64% respecte el 2017. L’any passat un total de 96.316 persones van fer servir el Vallibus, que inclou les línies L1, L2, L3 i el Transport a Demanda (TAD).
Aquestes dades posen de manifest l’augment progressiu de l’ús del servei de transport urbà en totes les línies del servei i també en el TAD des de la seva posada en marxa.
Al setembre de 2023 es va fer una ampliació d’horari del servei del TAD i es van adaptar les línies als nous horaris de l’Institut Vall d’Arús. Una acció que tenia com a objectiu promoure el transport públic entre els joves.
Al mateix temps, es va sol·licitar a l’empresa concessionària del servei de transport, Soler i Sauret, i a la Direcció General de Transports i Mobilitat, endarrerir la sortida des de Barcelona de la línia L57 per adaptar-la al nou horari de l’institut.
La línia amb més usuaris és la L1-Les Bassioles, amb 45.318 usuaris el 2023. En segon lloc, la línia L3-El Lledoner, amb 17.136 usuaris i, finalment, la L2 Selva Negra-Mas de les Fonts i el TAD, amb 15.882 i 15.980, respectivament.
![[Img #55278]](https://elfar.cat/upload/images/07_2024/2817_vlcsnap-2018-10-02-14h08m23s796.png)
El nombre d’usuaris del Vallibus, el servei d’autobús urbà de Vallirana, s’ha incrementat en un 113,64% respecte el 2017. L’any passat un total de 96.316 persones van fer servir el Vallibus, que inclou les línies L1, L2, L3 i el Transport a Demanda (TAD).
Aquestes dades posen de manifest l’augment progressiu de l’ús del servei de transport urbà en totes les línies del servei i també en el TAD des de la seva posada en marxa.
Al setembre de 2023 es va fer una ampliació d’horari del servei del TAD i es van adaptar les línies als nous horaris de l’Institut Vall d’Arús. Una acció que tenia com a objectiu promoure el transport públic entre els joves.
Al mateix temps, es va sol·licitar a l’empresa concessionària del servei de transport, Soler i Sauret, i a la Direcció General de Transports i Mobilitat, endarrerir la sortida des de Barcelona de la línia L57 per adaptar-la al nou horari de l’institut.
La línia amb més usuaris és la L1-Les Bassioles, amb 45.318 usuaris el 2023. En segon lloc, la línia L3-El Lledoner, amb 17.136 usuaris i, finalment, la L2 Selva Negra-Mas de les Fonts i el TAD, amb 15.882 i 15.980, respectivament.
















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.96