SANT BOI
El manteniment, la mobilitat, les plagues o l'accés a l'habitatge són els principals temes que atén la Síndica
El servei l’utilitzen més dones que homes
![[Img #55449]](https://elfar.cat/upload/images/07_2024/1464_sindica-ple-municipal_web.jpg)
El manteniment de l’espai públic, la mobilitat, les plagues o l’accés a l’habitatge són els principals temes pels que la ciutadania de Sant Boi recorre a la Síndica municipal de Greuges, Dolors Vallejo, que aquesta setmana ha presentat l'informe anual corresponent a les seves actuacions durant l’any passat.
Al llarg de l'any, va dur a terme 419 actuacions motivades per les relacions de la ciutadania amb l'Ajuntament (un 10% més que l'any anterior). La majoria van ser respostes a consultes diverses i una tercera part (el 36%), queixes.
El 95% dels expedients es van resoldre durant el mateix 2023. De fet, més de la meitat, en menys de 15 dies, i el 75%, en el termini màxim d'un mes. Les dones van utilitzar el servei més que els homes (59% i 41%, respectivament).
La síndica ha alertat que es detecta un creixement de les queixes de la ciutadania pel soroll i ha assegurat que “la sensibilitat social sobre el soroll ha crescut".
Vallejo també ha expressat la necessitat de seguir fent front a les desigualtats mitjançant la continuïtat de les polítiques amb accent social.
![[Img #55449]](https://elfar.cat/upload/images/07_2024/1464_sindica-ple-municipal_web.jpg)
El manteniment de l’espai públic, la mobilitat, les plagues o l’accés a l’habitatge són els principals temes pels que la ciutadania de Sant Boi recorre a la Síndica municipal de Greuges, Dolors Vallejo, que aquesta setmana ha presentat l'informe anual corresponent a les seves actuacions durant l’any passat.
Al llarg de l'any, va dur a terme 419 actuacions motivades per les relacions de la ciutadania amb l'Ajuntament (un 10% més que l'any anterior). La majoria van ser respostes a consultes diverses i una tercera part (el 36%), queixes.
El 95% dels expedients es van resoldre durant el mateix 2023. De fet, més de la meitat, en menys de 15 dies, i el 75%, en el termini màxim d'un mes. Les dones van utilitzar el servei més que els homes (59% i 41%, respectivament).
La síndica ha alertat que es detecta un creixement de les queixes de la ciutadania pel soroll i ha assegurat que “la sensibilitat social sobre el soroll ha crescut".
Vallejo també ha expressat la necessitat de seguir fent front a les desigualtats mitjançant la continuïtat de les polítiques amb accent social.






Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.219