COMARCA
Endesa obre nous punts d'atenció presencial al Prat i Viladecans
La companyia consolida i reforça la seva presència al Baix Llobregat, on ja compta amb un total de set establiments.
![[Img #56574]](https://elfar.cat/upload/images/10_2024/2409_aa.jpg)
Endesa ha inaugurat dos nous Punts de Servei al Prat i Viladecans. Ambdós es troben al centre del municipi, a escassos minuts caminant dels ajuntaments.
Â
En concret, el d’El Prat de Llobregat es troba al carrer Jaume Casanovas, 105, i permetrà donar servei als habitants de la població, al voltant de 65.400 habitants; mentre que el de Viladecans és al carrer Jaume Abril,15 i cobrirà l’atenció als 66.600 ciutadans del mateix municipi, aixà com de ciutats limÃtrofes.
Â
"Es vol oferir una atenció personalitzada i propera, de manera que s’ha escollit el proveïdor Servinform per al Prat i Instavi Service per a Viladecans", expliquen des de la companyia. Amb aquests ja són set els Punts de Servei que Endesa té a la comarca, ja que també té establiments a Castelldefels, Cornellà , Martorell, Sant Boi i Sant Feliu.
Â
Les instal·lacions atendran el públic en horari de dilluns a divendres i de forma continuada. En el cas del Prat serà entre les 9 i les 19 hores, i a Viladecans entre les 9 i de les 18 hores.
Entre els principals serveis que s’oferiran als clients hi haurà l’atenció de sol·licituds d’informació i gestió de diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple la tramitació del bo social o mesures d’estalvi energètic orientades a l’electrificació de les llars que permetin estalviar en la factura i a l’hora de fer-ho d’una forma més sostenible per al medi ambient. A més a més, s’oferirà assessorament per millorar les pautes de consum, aixà com informació sobre la factura, ajornaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment.
Â
En paral·lel, des dels punts de servei es donaran resposta a la creixent demanda de serveis lligats amb l’autoconsum elèctric mitjançant la instal·lació de plaques fotovoltaiques per aquells veïns i veïnes que cerquin produir electricitat renovable pel seu propi consum, aixà com la contractació de punts de recà rrega per a cotxes elèctrics.
Â
Per a facilitar l’atenció, aquesta podrà ser tant presencial com virtual mitjançant el servei de videotrucada –segons es desitgi– on els clients podran demanar cita online a la web d'Endesa o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament.
Endesa ha inaugurat dos nous Punts de Servei al Prat i Viladecans. Ambdós es troben al centre del municipi, a escassos minuts caminant dels ajuntaments.
Â
En concret, el d’El Prat de Llobregat es troba al carrer Jaume Casanovas, 105, i permetrà donar servei als habitants de la població, al voltant de 65.400 habitants; mentre que el de Viladecans és al carrer Jaume Abril,15 i cobrirà l’atenció als 66.600 ciutadans del mateix municipi, aixà com de ciutats limÃtrofes.
Â
"Es vol oferir una atenció personalitzada i propera, de manera que s’ha escollit el proveïdor Servinform per al Prat i Instavi Service per a Viladecans", expliquen des de la companyia. Amb aquests ja són set els Punts de Servei que Endesa té a la comarca, ja que també té establiments a Castelldefels, Cornellà , Martorell, Sant Boi i Sant Feliu.
Â
Les instal·lacions atendran el públic en horari de dilluns a divendres i de forma continuada. En el cas del Prat serà entre les 9 i les 19 hores, i a Viladecans entre les 9 i de les 18 hores.
Entre els principals serveis que s’oferiran als clients hi haurà l’atenció de sol·licituds d’informació i gestió de diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple la tramitació del bo social o mesures d’estalvi energètic orientades a l’electrificació de les llars que permetin estalviar en la factura i a l’hora de fer-ho d’una forma més sostenible per al medi ambient. A més a més, s’oferirà assessorament per millorar les pautes de consum, aixà com informació sobre la factura, ajornaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment.
Â
En paral·lel, des dels punts de servei es donaran resposta a la creixent demanda de serveis lligats amb l’autoconsum elèctric mitjançant la instal·lació de plaques fotovoltaiques per aquells veïns i veïnes que cerquin produir electricitat renovable pel seu propi consum, aixà com la contractació de punts de recà rrega per a cotxes elèctrics.
Â
Per a facilitar l’atenció, aquesta podrà ser tant presencial com virtual mitjançant el servei de videotrucada –segons es desitgi– on els clients podran demanar cita online a la web d'Endesa o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1