OLESA DE MONTSERRAT
L'Oficina d'Atenció Ciutadana torna a desplaçar-se als barris
L'objectiu d'aquesta iniciativa és que el veïnat pugui fer els tràmits municipals sense haver d'anar a l'Ajuntament
![[Img #56897]](https://elfar.cat/upload/images/11_2024/2056_aa.png)
El servei de l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) d'Olesa de Montserrat es trasllada a locals d’associacions de veïns en horari de matí, quinzenalment de 9 a 13 hores. Aquesta és la segona edició d'un projecte que va començar el gener de 2024. Com a novetat, aquest cop s'incorporen els barris de l'Oasis, Ribes Blaves i Sant Bernat. L'objectiu d'aquesta iniciativa és que la ciutadania pugui fer els tràmits municipals sense haver d'anar a l'Ajuntament. Per aquest servei no cal cita prèvia.
“Aquesta vegada donarem servei a tots els barris; alguns d'ells, agrupats per zones de proximitat”, ha remarcat la regidora d'Atenció Ciutadana, Anna Valero.
L’OAC als barris s'ha programat fins al mes de juny de 2025. Començarà aquest dimecres 6 de novembre, a l’Associació de Veïns de l'Oasis. Després, cada dues setmanes, el servei visitarà els locals de les associacions veïnals de Les Planes, el Poble Sec, La Central i Sant Bernat. “Recomanem a tothom aprofitar aquests desplaçaments, ja que no es necessita cita prèvia i no s'hi generen cues d'espera”, ha assegurat la regidora.
Més enllà de la presencialitat, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania permet fer tràmits en línia a través de la pàgina web municipal. Actualment, el 99% dels tràmits es poden realitzar des de la Seu Electrònica. L'únic tràmit que encara s'ha de fer presencialment és la tramitació del certificat digital. El cap de l'OAC, Andreu Llusà, explica que "des del servei, s'ajuda a la ciutadania a comprendre el procés de tramitació en línia per tal de facilitar el procés".
El servei de l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) d'Olesa de Montserrat es trasllada a locals d’associacions de veïns en horari de matí, quinzenalment de 9 a 13 hores. Aquesta és la segona edició d'un projecte que va començar el gener de 2024. Com a novetat, aquest cop s'incorporen els barris de l'Oasis, Ribes Blaves i Sant Bernat. L'objectiu d'aquesta iniciativa és que la ciutadania pugui fer els tràmits municipals sense haver d'anar a l'Ajuntament. Per aquest servei no cal cita prèvia.
“Aquesta vegada donarem servei a tots els barris; alguns d'ells, agrupats per zones de proximitat”, ha remarcat la regidora d'Atenció Ciutadana, Anna Valero.
L’OAC als barris s'ha programat fins al mes de juny de 2025. Començarà aquest dimecres 6 de novembre, a l’Associació de Veïns de l'Oasis. Després, cada dues setmanes, el servei visitarà els locals de les associacions veïnals de Les Planes, el Poble Sec, La Central i Sant Bernat. “Recomanem a tothom aprofitar aquests desplaçaments, ja que no es necessita cita prèvia i no s'hi generen cues d'espera”, ha assegurat la regidora.
Més enllà de la presencialitat, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania permet fer tràmits en línia a través de la pàgina web municipal. Actualment, el 99% dels tràmits es poden realitzar des de la Seu Electrònica. L'únic tràmit que encara s'ha de fer presencialment és la tramitació del certificat digital. El cap de l'OAC, Andreu Llusà, explica que "des del servei, s'ajuda a la ciutadania a comprendre el procés de tramitació en línia per tal de facilitar el procés".
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1