COMARCA
Un miler d’establiments s’adhereixen a la campanya de promoció del comerç i la restauració
És una iniciativa de Pimec que vol posar en valor l’economia local
![[Img #57062]](https://elfar.cat/upload/images/11_2024/8150_unnamed-42.jpg)
Un miler d’establiments de proximitat del Baix Llobregat i l’Hospitalet s’han adherit a la campanya Escolta el batec del teu comerç, que posa en marxa Pimec i que vol posar en valor l’economia local. Entre els participants, hi ha comerços i locals de restauració que volen fer visibles les seves fortaleses i el paper que té el sector en l’economia i la societat.
La iniciativa també pretén impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori.
Les associacions adherides participaran en la campanya col·locant un vinil als establiments de proximitat que els distingirà com a negocis que participen de la iniciativa. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, promocions, vals de compra o distintius amb la imatge gràfica de la campanya.
Aquestes accions estan previstes per als dies 15, 16 i 17 de novembre, tot i que a nivell comunicatiu la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.
El president de PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet, Joaquim Ponce, ha manifestat que l’objectiu principal de la campanya és “sensibilitzar els consumidors del valor afegit del comerç i la restauració local, que ofereixen atenció personalitzada, diversificació de productes i, alhora generen riquesa local i ocupació en el territori”.
Ponce també ha destacat que l’època de Nadal és una de les campanyes més significatives pels establiments de proximitat, tot insistint en la necessitat de “cuidar els nostres comerços perquè són un factor de cohesió social molt important que, en els darrers anys, s’ha adaptat a tots els canvis”.
Un miler d’establiments de proximitat del Baix Llobregat i l’Hospitalet s’han adherit a la campanya Escolta el batec del teu comerç, que posa en marxa Pimec i que vol posar en valor l’economia local. Entre els participants, hi ha comerços i locals de restauració que volen fer visibles les seves fortaleses i el paper que té el sector en l’economia i la societat.
La iniciativa també pretén impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori.
Les associacions adherides participaran en la campanya col·locant un vinil als establiments de proximitat que els distingirà com a negocis que participen de la iniciativa. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, promocions, vals de compra o distintius amb la imatge gràfica de la campanya.
Aquestes accions estan previstes per als dies 15, 16 i 17 de novembre, tot i que a nivell comunicatiu la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.
El president de PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet, Joaquim Ponce, ha manifestat que l’objectiu principal de la campanya és “sensibilitzar els consumidors del valor afegit del comerç i la restauració local, que ofereixen atenció personalitzada, diversificació de productes i, alhora generen riquesa local i ocupació en el territori”.
Ponce també ha destacat que l’època de Nadal és una de les campanyes més significatives pels establiments de proximitat, tot insistint en la necessitat de “cuidar els nostres comerços perquè són un factor de cohesió social molt important que, en els darrers anys, s’ha adaptat a tots els canvis”.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.179