SANT ESTEVE SESROVIRES
El canal de Whatsapp de l’Ajuntament supera els 1.800 usuaris
El servei atèn una mitjana de 774 incidències a l’any, amb un índex de resolució del 81%
![[Img #57202]](https://elfar.cat/upload/images/11_2024/8220_whats1800_ai.jpg)
A poques setmanes de complir-se tres anys de la posada en marxa de la nova plataforma de Whatsapp de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires, s’han rebut 2.323 incidències, s’han enviat 1.637 comunicacions i el nombre d’usuaris arriba als 1.812.
Des del consistori asseguren que el servei atèn una mitjana de 774 incidències a l’any, amb un índex de resolució del 81% i la resta, el 19%, en procés de resoldre’s. El 40% corresponen a comunicacions vinculades a via pública, seguides de l’enllumenat amb un 25%. Un 9% d’incidències estan relacionades amb contenidors i residus, i un 8% amb mobiliari urbà.
El canal de Whatsapp, renovat al gener de 2022, compta amb un assistent virtual i un sistema de menú que facilita la navegació. Permet a la ciutadania enviar incidències, consultes i suggeriments, a més de consultar informació d’interès com agenda, telèfons o ofertes de feina. A més, l’Ajuntament difon informació municipal com avisos, esdeveniments i terminis, entre d’altres.
Per fer ús d’aquest servei, només cal donar-se d’alta desant el número 666 161 600 a l’agenda del telèfon mòbil. A continuación, obrir una conversa escrivint la paraula “Hola” i seguir les indicacions de l’assistent virtual. Un cop activada l’alta al servei, la persona usuària s’incorpora a una llista de difusió i, per tant, la comunicació és exclusivament amb l’Ajuntament i no amb la resta d’usuaris.
A poques setmanes de complir-se tres anys de la posada en marxa de la nova plataforma de Whatsapp de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires, s’han rebut 2.323 incidències, s’han enviat 1.637 comunicacions i el nombre d’usuaris arriba als 1.812.
Des del consistori asseguren que el servei atèn una mitjana de 774 incidències a l’any, amb un índex de resolució del 81% i la resta, el 19%, en procés de resoldre’s. El 40% corresponen a comunicacions vinculades a via pública, seguides de l’enllumenat amb un 25%. Un 9% d’incidències estan relacionades amb contenidors i residus, i un 8% amb mobiliari urbà.
El canal de Whatsapp, renovat al gener de 2022, compta amb un assistent virtual i un sistema de menú que facilita la navegació. Permet a la ciutadania enviar incidències, consultes i suggeriments, a més de consultar informació d’interès com agenda, telèfons o ofertes de feina. A més, l’Ajuntament difon informació municipal com avisos, esdeveniments i terminis, entre d’altres.
Per fer ús d’aquest servei, només cal donar-se d’alta desant el número 666 161 600 a l’agenda del telèfon mòbil. A continuación, obrir una conversa escrivint la paraula “Hola” i seguir les indicacions de l’assistent virtual. Un cop activada l’alta al servei, la persona usuària s’incorpora a una llista de difusió i, per tant, la comunicació és exclusivament amb l’Ajuntament i no amb la resta d’usuaris.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1