SANT VICENÇ DELS HORTS
L’Ajuntament aprova una exempció de la taxa de residus per a comerços, de serveis i industrials
El requisit és tenir un servei propi de recollida i gestió separada de totes les fraccions
![[Img #57639]](https://elfar.cat/upload/images/12_2024/9581_exempcio-taxes_1080-x-1080-1536x1536.jpg)
L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ha aprovat una exempció de la taxa de residus per a tots aquells establiments comercials, de serveis i industrials que tinguin un servei propi de recollida i gestió separada de totes les fraccions assimilables als domèstics.
D’aquesta manera, estaran exemptes de pagar la taxa de tractament de residus totes les empreses que efectuïn activitats industrials, comercials, professionals, artístiques o de serveis que tinguin un servei propi contractat amb un gestor de residus per a la recollida i gestió separada de la totalitat de les fraccions de residus assimilables als usuaris domèstics. Per a fer-ho hauran de fer entrega a l’Ajuntament els contractes de tractament de gestió de residus vigents de la recollida separada i els documents acreditatius del transport de les fraccions de residus domèstics obligades per la normativa.
La petició de l’exempció s’haurà de fer abans de l’1 de febrer del 2025 per totes aquelles empreses que no la tenien concedida i que és el primer cop que la demanen. Aquelles activitats que ja tenien concedida l’exempció durant el 2024 poden demanar la seva renovació durant el primer semestre de l’any entrant, fins el 30 de juny.
Per les activitats comercials que s’efectuïn durant el decurs del nou any, la petició s’ha de fer com a màxim un mes després del començament de l’activitat.
L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ha aprovat una exempció de la taxa de residus per a tots aquells establiments comercials, de serveis i industrials que tinguin un servei propi de recollida i gestió separada de totes les fraccions assimilables als domèstics.
D’aquesta manera, estaran exemptes de pagar la taxa de tractament de residus totes les empreses que efectuïn activitats industrials, comercials, professionals, artístiques o de serveis que tinguin un servei propi contractat amb un gestor de residus per a la recollida i gestió separada de la totalitat de les fraccions de residus assimilables als usuaris domèstics. Per a fer-ho hauran de fer entrega a l’Ajuntament els contractes de tractament de gestió de residus vigents de la recollida separada i els documents acreditatius del transport de les fraccions de residus domèstics obligades per la normativa.
La petició de l’exempció s’haurà de fer abans de l’1 de febrer del 2025 per totes aquelles empreses que no la tenien concedida i que és el primer cop que la demanen. Aquelles activitats que ja tenien concedida l’exempció durant el 2024 poden demanar la seva renovació durant el primer semestre de l’any entrant, fins el 30 de juny.
Per les activitats comercials que s’efectuïn durant el decurs del nou any, la petició s’ha de fer com a màxim un mes després del començament de l’activitat.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.23