ÀREA METROPOLITANA
La totalitat dels autobusos de TMB ja disposen del nou sistema d’informació a l’usuari
S'han instal·lat prop de 1.500 pantalles ultrapanoràmiques
![[Img #58194]](https://elfar.cat/upload/images/02_2025/2012_aa.jpg)
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha completat la instal·lació de 1.486 pantalles ultrapanoràmiques de 29 i 21 polsades als vehicles de la seva xarxa d’autobusos per augmentar la qualitat i la quantitat de la informació de serve. Ara, tots els vehicles de la flota ja disposen de pantalles digitals per donar una informació més clara i útil, actualitzada en temps real, i incorporant altres aspectes com l’accessibilitat, la intermodalitat i les prestacions multicanal.
El programa de millora de la informació de servei a l’usuari s’ha desenvolupat, des de la instal·lació de les primeres pantalles el 2023, en tres grans eixos: la modernització dels canals d’informació (passant en aquest cas de tecnologia LED a tecnologia digital, que permet formats innovadors i dinàmics); la informació en temps real amb previsió d’arribada i temps de correspondències a les properes parades i una visió del termòmetre de la línia; i l'optimització de la gestió de continguts amb informació de les alteracions tant planificades com imprevistes, així com el recordatori dels espais reservats.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha afirmat que amb aquest nou sistema d’informació “es millora l’experiència de les persones usuàries, amb una major qualitat del servei i amb informació en temps real que facilita la planificació del viatge”.
El projecte, executat conjuntament amb la implantació del sistema de videovigilància a bord dels autobusos i amb un valor aproximat de 12 milions d’euros, compta amb fons europeus Next Generation.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha completat la instal·lació de 1.486 pantalles ultrapanoràmiques de 29 i 21 polsades als vehicles de la seva xarxa d’autobusos per augmentar la qualitat i la quantitat de la informació de serve. Ara, tots els vehicles de la flota ja disposen de pantalles digitals per donar una informació més clara i útil, actualitzada en temps real, i incorporant altres aspectes com l’accessibilitat, la intermodalitat i les prestacions multicanal.
El programa de millora de la informació de servei a l’usuari s’ha desenvolupat, des de la instal·lació de les primeres pantalles el 2023, en tres grans eixos: la modernització dels canals d’informació (passant en aquest cas de tecnologia LED a tecnologia digital, que permet formats innovadors i dinàmics); la informació en temps real amb previsió d’arribada i temps de correspondències a les properes parades i una visió del termòmetre de la línia; i l'optimització de la gestió de continguts amb informació de les alteracions tant planificades com imprevistes, així com el recordatori dels espais reservats.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha afirmat que amb aquest nou sistema d’informació “es millora l’experiència de les persones usuàries, amb una major qualitat del servei i amb informació en temps real que facilita la planificació del viatge”.
El projecte, executat conjuntament amb la implantació del sistema de videovigilància a bord dels autobusos i amb un valor aproximat de 12 milions d’euros, compta amb fons europeus Next Generation.
José Luis | Lunes, 03 de Febrero de 2025 a las 21:14:13 horas
¿Y el resto de autobuses concesionados Po la ÀMB?
Accede para votar (0) (0) Accede para responder