ÀREA METROPOLITANA
TMB obre el seu perfil oficial a la xarxa social TikTok
L'objectiu de l'empresa és arribar a les persones usuàries més joves
![[Img #58633]](https://elfar.cat/upload/images/02_2025/5310_captura-de-pantalla-2025-02-27-a-las-135453.png)
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ja és present a la xarxa social TikTok amb l’objectiu de connectar amb un públic més jove i ampliar la seva presència en les plataformes digitals. "Així, l’empresa fa un pas endavant per apropar les xarxes de metro i autobusos a una nova generació, oferint contingut creatiu, entretingut i informatiu, alineat amb les tendències d’actualitat", expliquen en un comunicat.
TMB ja té una àmplia presència en altres xarxes socials com Facebook, X, Instagram, LinkedIn, Spotify i We Chat. Amb l’entrada ara a TikTok vol potenciar la seva imatge digital i els seus canals de venda i producte de mobilitat i fomentar la participació activa de les persones usuàries a través d’un canal fresc i innovador. Els primers vídeos que es publicaran inclouen contingut relacionat amb el dia a dia de l’empresa, consells per a viatgers i curiositats sobre les xarxes de transport que gestiona TMB, entre altres temàtiques.
L’objectiu és arribar a aquell públic jove al qual no s’arriba des de la presència en les altres xarxes socials en les quals TMB està present i incrementar la seva notorietat de marca i la venda dels seus serveis i productes de mobilitat. "També es vol mostrar que el transport públic és un espai fiable, ràpid, innovador, intermodal i sostenible", apunten les mateixes fonts.
El canal de TikTok s'ha estrenat amb un primer vídeo en què persones usuàries i treballadors de la companyia expliquen el tipus de contingut que s’hi podrà trobar en les pròximes publicacions.
![[Img #58633]](https://elfar.cat/upload/images/02_2025/5310_captura-de-pantalla-2025-02-27-a-las-135453.png)
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ja és present a la xarxa social TikTok amb l’objectiu de connectar amb un públic més jove i ampliar la seva presència en les plataformes digitals. "Així, l’empresa fa un pas endavant per apropar les xarxes de metro i autobusos a una nova generació, oferint contingut creatiu, entretingut i informatiu, alineat amb les tendències d’actualitat", expliquen en un comunicat.
TMB ja té una àmplia presència en altres xarxes socials com Facebook, X, Instagram, LinkedIn, Spotify i We Chat. Amb l’entrada ara a TikTok vol potenciar la seva imatge digital i els seus canals de venda i producte de mobilitat i fomentar la participació activa de les persones usuàries a través d’un canal fresc i innovador. Els primers vídeos que es publicaran inclouen contingut relacionat amb el dia a dia de l’empresa, consells per a viatgers i curiositats sobre les xarxes de transport que gestiona TMB, entre altres temàtiques.
L’objectiu és arribar a aquell públic jove al qual no s’arriba des de la presència en les altres xarxes socials en les quals TMB està present i incrementar la seva notorietat de marca i la venda dels seus serveis i productes de mobilitat. "També es vol mostrar que el transport públic és un espai fiable, ràpid, innovador, intermodal i sostenible", apunten les mateixes fonts.
El canal de TikTok s'ha estrenat amb un primer vídeo en què persones usuàries i treballadors de la companyia expliquen el tipus de contingut que s’hi podrà trobar en les pròximes publicacions.
















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.3