CASTELLDEFELS
El ple demana a Educació que s'estudi la viabilitat de centres públics de doble etapa
Els grups municipals donen el seu suport a aquesta iniciativa de famílies i entitats de la ciutat
![[Img #58688]](https://elfar.cat/upload/images/03_2025/8466_tablet.jpeg)
El ple municipal de Castelldefels ha aprovat una declaració institucional de suport a la petició per a l’estudi de centres educatius públics de doble etapa (escola i institut).
De forma unànime, els grups que configuren el consistori van donar el seu suport a aquesta iniciativa de famílies i entitats de la ciutat que demana que la Generalitat de Catalunya estudiï la viabilitat de la creació de centres educatius públics que combinin les etapes d’escola i d’institut.
"Aquest tipus de centres ja existeixen a diversos municipis propers i la seva experiència ha demostrat beneficis tant per a l'alumnat com per a les famílies, en aspectes com ara la continuïtat educativa, la cohesió social i l'adaptació a les necessitats específiques dels estudiants", recorden des de l'Ajuntament.
La declaració insta la Generalitat de Catalunya a iniciar els estudis pertinents per valorar la creació de centres de doble etapa a la ciutat, "promovent així el diàleg, la inclusió i la millora contínua del nostre sistema educatiu".
![[Img #58688]](https://elfar.cat/upload/images/03_2025/8466_tablet.jpeg)
El ple municipal de Castelldefels ha aprovat una declaració institucional de suport a la petició per a l’estudi de centres educatius públics de doble etapa (escola i institut).
De forma unànime, els grups que configuren el consistori van donar el seu suport a aquesta iniciativa de famílies i entitats de la ciutat que demana que la Generalitat de Catalunya estudiï la viabilitat de la creació de centres educatius públics que combinin les etapes d’escola i d’institut.
"Aquest tipus de centres ja existeixen a diversos municipis propers i la seva experiència ha demostrat beneficis tant per a l'alumnat com per a les famílies, en aspectes com ara la continuïtat educativa, la cohesió social i l'adaptació a les necessitats específiques dels estudiants", recorden des de l'Ajuntament.
La declaració insta la Generalitat de Catalunya a iniciar els estudis pertinents per valorar la creació de centres de doble etapa a la ciutat, "promovent així el diàleg, la inclusió i la millora contínua del nostre sistema educatiu".































Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.23