Viernes, 19 de Septiembre de 2025

Actualizada

Viernes, 19 de Septiembre de 2025 a las 00:07:12 horas

| 380
Viernes, 14 de Marzo de 2025
SANT VICENÇ DELS HORTS

Es posa en marxa el servei de la carpeta ciutadana per facilitar la relació electrònica amb la ciutadania

Es poden descarregar volants o certificats de padró de manera immediata i gratuïta, així com consultar la relació electrònica amb l’Ajuntament

[Img #58883]

L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ha implementat la carpeta ciutadana, una eina que s’incorpora a la relació electrònica que la ciutadania pot mantenir amb el consistori. A partir d’ara, i gràcies a aquest servei, la ciutadania vicentina pot sol·licitar un volant o un certificat de padró digitalment i obtenir-lo de manera immediata i gratuïta. Qualsevol persona també pot accedir a l’històric de la relació electrònica amb el consistori, per consultar registres d’entrada, sortida i expedients. L’accés s’ha de fer a través de https://carpeta.svh.cat i cal disposar d’un certificat digital per tramitar-ho, com ara l’IdCAT mòbil o Cl@ve.

 

El regidor de l’Àrea de Serveis a les Persones, Sistemes informàtics i Administració Electrònica, Jordi Gil, celebra la posada en marxa d’aquest nou servei: “Amb aquesta mesura agilitzem tràmits a la ciutadania i continuem avançant cap a la digitalització de l’Ajuntament, tot reduint els elements burocràtics”, ha manifestat el regidor de l’Àrea de Serveis a les Persones, Sistemes informàtics i Administració Electrònica, Jordi Gil. “Volem que aquestes eines siguin àgils i que facilitin la comunicació de la ciutadania amb l’Ajuntament, que els hi garanteixi la immediatesa i la comoditat”, ha afegit.

 

El regidor també ha assegurat que “en aquesta primera versió de la carpeta ciutadana, les vicentines i els vicentins poden consultar els tràmits que tinguin oberts amb l’Ajuntament, la documentació presentada, i alhora sol·licitar volants i certificats del padró". Ho podran fer des de qualsevol smartphone, tauleta o PC. "L’Ajuntament afegirà properament més serveis a la carpeta ciutadana, com ara la consulta de l’estat de les factures presentades", ha dit Gil.

 

Per resoldre dubtes es pot contactar amb el Servei Integral d’Atenció a la Ciutadania tot enviant un correu a siac@svh.cat o trucant al 93 656 18 18.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.179

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.