BEGUES
Els Serveis Socials van atendre més de 700 persones l’any passat
Van oferir orientació, diagnosi o prestacions
![[Img #59140]](https://elfar.cat/upload/images/03_2025/739_serveissocials.jpg)
Els Serveis Socials de l’Ajuntament de Begues van prestar servei l’any passat a 714 persones a les quals se les va assignar un diagnòstic social o se les va prescriure intervencions de tractament social o algun tipus de prestacions.
Â
Segons la memòria de 2024 d’aquest departament municipal, l’any passat es van fer 1.516 entrevistes a les persones ateses, i 117 van finalitzar la intervenció per haver acabat la seva situació o problemà tica.
Â
Es van fer 2.696 intervencions. Per à mbits, el més nombrós va ser el de la famÃlia, amb 803 casos, seguit del de la infà ncia (632) i el de la gent gran (249). En quart lloc hi va haver el de la dona (165), seguit del de la joventut (123).
Â
Pel que fa a les actuacions, se’n van fer 2.159 d’informació i orientació, seguides de les 356 d’ajut a domicili i de les 328 de les prevenció i inserció. Finalment, n’hi va haver una relacionada amb l’allotjament alternatiu.
Â
En total es van atendre 1.085 problemà tiques, la majoria derivades de problemes de salut (356), però també vinculades amb l’economia (223), les persones amb discapacitat (151) i les mancances socials (113), entre altres.
Â
L’any passat es van fer 174 prestacions econòmiques d’urgència social (manutenció, habitatge, serveis socials, farmà cia i altres), per un valor de gairebé 52.000 euros, prestacions que van beneficiar 347 persones.
Â
Per altra banda, al servei d'atenció domicilià ria i al de teleassistència es van oferir unes prestacions econòmiques per valor de 49.500 euros i 13.000 euros, respectivament.
Els Serveis Socials de l’Ajuntament de Begues van prestar servei l’any passat a 714 persones a les quals se les va assignar un diagnòstic social o se les va prescriure intervencions de tractament social o algun tipus de prestacions.
Â
Segons la memòria de 2024 d’aquest departament municipal, l’any passat es van fer 1.516 entrevistes a les persones ateses, i 117 van finalitzar la intervenció per haver acabat la seva situació o problemà tica.
Â
Es van fer 2.696 intervencions. Per à mbits, el més nombrós va ser el de la famÃlia, amb 803 casos, seguit del de la infà ncia (632) i el de la gent gran (249). En quart lloc hi va haver el de la dona (165), seguit del de la joventut (123).
Â
Pel que fa a les actuacions, se’n van fer 2.159 d’informació i orientació, seguides de les 356 d’ajut a domicili i de les 328 de les prevenció i inserció. Finalment, n’hi va haver una relacionada amb l’allotjament alternatiu.
Â
En total es van atendre 1.085 problemà tiques, la majoria derivades de problemes de salut (356), però també vinculades amb l’economia (223), les persones amb discapacitat (151) i les mancances socials (113), entre altres.
Â
L’any passat es van fer 174 prestacions econòmiques d’urgència social (manutenció, habitatge, serveis socials, farmà cia i altres), per un valor de gairebé 52.000 euros, prestacions que van beneficiar 347 persones.
Â
Per altra banda, al servei d'atenció domicilià ria i al de teleassistència es van oferir unes prestacions econòmiques per valor de 49.500 euros i 13.000 euros, respectivament.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1