COMARCA
En marxa una prova pilot per mesurar l’experiència dels usuaris de l’Hospital de Viladecans
Permet conèixer de manera senzilla i efectiva el grau de recomanació dels centres sanitaris per part dels pacients
![[Img #59247]](https://elfar.cat/upload/images/04_2025/9341_hv_241023_80.jpg)
L’Hospital de Viladecans és un dels triats per l’Institut Català de la Salut (ICS) per posar en marxa una prova pilot que mesuri l’experiència dels usuaris dels centres sanitaris. L’objectiu de la iniciativa és conèixer millor la satisfacció dels pacients, orientar la gestió dels centres cap a les seves necessitats, aixà com prendre decisions estratègiques basades en la seva experiència. Aquests sistema ja funciona a l’Hospital Bellvitge de l’Hospitalet i a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.
Â
El mètode, anomenat Net Promoter Score (NPS), à mpliament utilitzat en diversos sectors, permet conèixer de manera senzilla i efectiva el grau de recomanació dels centres sanitaris per part dels pacients. Es basa en una única pregunta: En cas de necessitat, fins a quin punt recomanaria l’hospital o el centre d’atenció primà ria als seus familiars o amics? Les persones usuà ries han de respondre amb una puntuació de 0 a 10, on 0 significa Molt improbable i 10 Definitivament el recomanaria. A continuació, se’ls demana que especifiquin el motiu de la seva resposta.
Â
La pregunta s’envia mitjançant sms o correu electrònic als pacients passades 48-72 hores de la seva visita a Urgències o de l’alta hospitalà ria.Â
L’Hospital de Viladecans és un dels triats per l’Institut Català de la Salut (ICS) per posar en marxa una prova pilot que mesuri l’experiència dels usuaris dels centres sanitaris. L’objectiu de la iniciativa és conèixer millor la satisfacció dels pacients, orientar la gestió dels centres cap a les seves necessitats, aixà com prendre decisions estratègiques basades en la seva experiència. Aquests sistema ja funciona a l’Hospital Bellvitge de l’Hospitalet i a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.
Â
El mètode, anomenat Net Promoter Score (NPS), à mpliament utilitzat en diversos sectors, permet conèixer de manera senzilla i efectiva el grau de recomanació dels centres sanitaris per part dels pacients. Es basa en una única pregunta: En cas de necessitat, fins a quin punt recomanaria l’hospital o el centre d’atenció primà ria als seus familiars o amics? Les persones usuà ries han de respondre amb una puntuació de 0 a 10, on 0 significa Molt improbable i 10 Definitivament el recomanaria. A continuació, se’ls demana que especifiquin el motiu de la seva resposta.
Â
La pregunta s’envia mitjançant sms o correu electrònic als pacients passades 48-72 hores de la seva visita a Urgències o de l’alta hospitalà ria.Â
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1