PALLEJÀ
Noves càpsules formatives en màrqueting digital per al comerç i negocis locals
El programa ofereix sessions presencials i en línia durant maig i juny amb el suport de la Diputació de Barcelona
![[Img #59730]](https://elfar.cat/upload/images/05_2025/5171_aa.jpg)
L'Ajuntament de Pallejà, a través del programa Negoci local, presència digital, ha posat en marxa una nova edició de càpsules formatives adreçades al comerç i negocis locals, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Aquestes sessions, que es duran a terme entre el 19 de maig i el 17 de juny, tenen com a objectiu reforçar les competències digitals dels professionals del municipi i facilitar eines pràctiques per captar i fidelitzar la clientela.
El programa inclou quatre formacions centrades en l’ús de canals digitals i tendències actuals del màrqueting. La primera sessió, titulada Instagram. Portem Instagram a un altre nivell, tindrà lloc el dilluns 19 de maig, de 14.30 a 16.30 hores, en format presencial a La Molinada. Seguirà Instagram. Aspectes a millorar per a una millor relació amb el consumidor, el dimarts 27 de maig, en línia, de 14.30 a 16.30 hores.
Posteriorment, el dimarts 10 de juny, es farà la càpsula Phigital. Les eines digitals per impulsar el nostre negoci local, també en format virtual, de 14.30 a 16.30 hores. El cicle es clourà amb la sessió WhatsApp. Com treure-li tot el partit a WhatsApp Business, prevista pel dimarts 17 de juny, en línia, de 14.30 a 16.30 hores.
Les inscripcions es poden formalitzar a través del següent enllaç. Per a més informació, es pot contactar amb el correu electrònic: adel.palleja@palleja.cat o trucar al 93 663 15 40.
L'Ajuntament de Pallejà, a través del programa Negoci local, presència digital, ha posat en marxa una nova edició de càpsules formatives adreçades al comerç i negocis locals, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Aquestes sessions, que es duran a terme entre el 19 de maig i el 17 de juny, tenen com a objectiu reforçar les competències digitals dels professionals del municipi i facilitar eines pràctiques per captar i fidelitzar la clientela.
El programa inclou quatre formacions centrades en l’ús de canals digitals i tendències actuals del màrqueting. La primera sessió, titulada Instagram. Portem Instagram a un altre nivell, tindrà lloc el dilluns 19 de maig, de 14.30 a 16.30 hores, en format presencial a La Molinada. Seguirà Instagram. Aspectes a millorar per a una millor relació amb el consumidor, el dimarts 27 de maig, en línia, de 14.30 a 16.30 hores.
Posteriorment, el dimarts 10 de juny, es farà la càpsula Phigital. Les eines digitals per impulsar el nostre negoci local, també en format virtual, de 14.30 a 16.30 hores. El cicle es clourà amb la sessió WhatsApp. Com treure-li tot el partit a WhatsApp Business, prevista pel dimarts 17 de juny, en línia, de 14.30 a 16.30 hores.
Les inscripcions es poden formalitzar a través del següent enllaç. Per a més informació, es pot contactar amb el correu electrònic: adel.palleja@palleja.cat o trucar al 93 663 15 40.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.98