Jueves, 11 de Septiembre de 2025

Actualizada

Jueves, 11 de Septiembre de 2025 a las 09:13:56 horas

| 213
Viernes, 16 de Mayo de 2025
COMARCA

La influencer @taulaperdos_ recorrerà el Baix Llobregat per difondre l’oferta enogastronòmica

Explicarà la seva experiència a Instagram, en una acció impulsada per la Diputació de Barcelona

[Img #59767]

Un total de 10 influencers recorreran aquest cap de setmana les comarques de Barcelona per difondre l’oferta enogastronòmica del territori. En el cas del Baix Llobregat serà @taulaperdos_ .

 

El tret de sortida del viatge serà una trobada aquest divendres a la tarda al Time Out Market, on la cuinera Ada Parellada els hi donarà la benvinguda; des d’allà cadascun dels creadors de continguts sortirà cap a la comarca assignada, per on faran ruta tot el cap de setmana. En els propers dies, aniran explicant la seva experiència als seus perfils d’Instagram. L’objectiu d’aquesta acció, impulsada per la Diputació de Barcelona sota la marca turística Barcelona és molt més, és difondre l’oferta enogastronòmica de les comarques de la demarcació i potenciar l’interès pel turisme gastronòmic de proximitat, aprofitant que Catalunya aquest any és Regió Mundial de la Gastronomia.

 

La Laura de @taulaperdos_ gaudirà del Baix Llobregat amb àpats a establiments com Can Rafel (Cervelló), El Racó (Sant Climent), Cal Mingo (Viladecans) o Masia Ca n'Estella (Sant Esteve Sesrovires); visitarà els cirerers i fruiters de Pla de l'Alsina (Begues) i aprendrà sobre els productes locals amb una visita guiada a SIGEA. A més, tindrà l’oportunitat de conèixer de primera mà la Fira de Sant Isidre, una de les tradicions més arrelades de Viladecans, i visitar el Museu de l’Oli de Collbató i Ruta de l’Oli.

 

"Els continguts generats pels 10 influencers serviran per inspirar i informar els potencials visitants de les comarques de Barcelona, destacant els principals esdeveniments i experiències gastronòmiques vinculades als productes locals, els vins i caves de les DO barcelonines", remarquen des de la Diputació. Alhora, l’acció vol visibilitzar l’oferta de turisme gastronòmic sostenible de la província, posar en valor els productes de temporada i la gastronomia de proximitat i incrementar el coneixement de les diferents DO vinícoles i els esdeveniments enogastronòmics de cada comarca.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.