COMARCA
La influencer @taulaperdos_ recorrerà el Baix Llobregat per difondre l’oferta enogastronòmica
Explicarà la seva experiència a Instagram, en una acció impulsada per la Diputació de Barcelona
![[Img #59767]](https://elfar.cat/upload/images/05_2025/5601_aa.jpeg)
Un total de 10 influencers recorreran aquest cap de setmana les comarques de Barcelona per difondre l’oferta enogastronòmica del territori. En el cas del Baix Llobregat serà @taulaperdos_ .
Â
El tret de sortida del viatge serà una trobada aquest divendres a la tarda al Time Out Market, on la cuinera Ada Parellada els hi donarà la benvinguda; des d’allà cadascun dels creadors de continguts sortirà cap a la comarca assignada, per on faran ruta tot el cap de setmana. En els propers dies, aniran explicant la seva experiència als seus perfils d’Instagram. L’objectiu d’aquesta acció, impulsada per la Diputació de Barcelona sota la marca turÃstica Barcelona és molt més, és difondre l’oferta enogastronòmica de les comarques de la demarcació i potenciar l’interès pel turisme gastronòmic de proximitat, aprofitant que Catalunya aquest any és Regió Mundial de la Gastronomia.
Â
La Laura de @taulaperdos_ gaudirà del Baix Llobregat amb à pats a establiments com Can Rafel (Cervelló), El Racó (Sant Climent), Cal Mingo (Viladecans) o Masia Ca n'Estella (Sant Esteve Sesrovires); visitarà els cirerers i fruiters de Pla de l'Alsina (Begues) i aprendrà sobre els productes locals amb una visita guiada a SIGEA. A més, tindrà l’oportunitat de conèixer de primera mà la Fira de Sant Isidre, una de les tradicions més arrelades de Viladecans, i visitar el Museu de l’Oli de Collbató i Ruta de l’Oli.
Â
"Els continguts generats pels 10 influencers serviran per inspirar i informar els potencials visitants de les comarques de Barcelona, destacant els principals esdeveniments i experiències gastronòmiques vinculades als productes locals, els vins i caves de les DO barcelonines", remarquen des de la Diputació. Alhora, l’acció vol visibilitzar l’oferta de turisme gastronòmic sostenible de la provÃncia, posar en valor els productes de temporada i la gastronomia de proximitat i incrementar el coneixement de les diferents DO vinÃcoles i els esdeveniments enogastronòmics de cada comarca.
Un total de 10 influencers recorreran aquest cap de setmana les comarques de Barcelona per difondre l’oferta enogastronòmica del territori. En el cas del Baix Llobregat serà @taulaperdos_ .
Â
El tret de sortida del viatge serà una trobada aquest divendres a la tarda al Time Out Market, on la cuinera Ada Parellada els hi donarà la benvinguda; des d’allà cadascun dels creadors de continguts sortirà cap a la comarca assignada, per on faran ruta tot el cap de setmana. En els propers dies, aniran explicant la seva experiència als seus perfils d’Instagram. L’objectiu d’aquesta acció, impulsada per la Diputació de Barcelona sota la marca turÃstica Barcelona és molt més, és difondre l’oferta enogastronòmica de les comarques de la demarcació i potenciar l’interès pel turisme gastronòmic de proximitat, aprofitant que Catalunya aquest any és Regió Mundial de la Gastronomia.
Â
La Laura de @taulaperdos_ gaudirà del Baix Llobregat amb à pats a establiments com Can Rafel (Cervelló), El Racó (Sant Climent), Cal Mingo (Viladecans) o Masia Ca n'Estella (Sant Esteve Sesrovires); visitarà els cirerers i fruiters de Pla de l'Alsina (Begues) i aprendrà sobre els productes locals amb una visita guiada a SIGEA. A més, tindrà l’oportunitat de conèixer de primera mà la Fira de Sant Isidre, una de les tradicions més arrelades de Viladecans, i visitar el Museu de l’Oli de Collbató i Ruta de l’Oli.
Â
"Els continguts generats pels 10 influencers serviran per inspirar i informar els potencials visitants de les comarques de Barcelona, destacant els principals esdeveniments i experiències gastronòmiques vinculades als productes locals, els vins i caves de les DO barcelonines", remarquen des de la Diputació. Alhora, l’acció vol visibilitzar l’oferta de turisme gastronòmic sostenible de la provÃncia, posar en valor els productes de temporada i la gastronomia de proximitat i incrementar el coneixement de les diferents DO vinÃcoles i els esdeveniments enogastronòmics de cada comarca.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1