COMARCA
El Baix Llobregat presenta la seva oferta de turisme de reunions a Madrid
L'any passat el turisme de reunions va generar a la provÃncia de Barcelona un impacte econòmic de gairebé 1.400 milions d’euros
![[Img #60192]](https://elfar.cat/upload/images/06_2025/613_aa.jpg)
Representants del sector turÃstic de de les comarques del Baix Llobregat, del Bages, del Maresme i de l’Alt Penedès, a més de la ciutat de Sitges, han participat a l’esdeveniment Barcelona, más cerca que nunca, adreçat a agències d’esdeveniments de Madrid i organitzat per la Diputació de Barcelona i Turisme de Barcelona mitjançant el Barcelona Convention Bureau.
Â
Durant l’acte, les agències han pogut descobrir l’oferta de la provÃncia a través de diversos espais temà tics. Sota el tÃtol Barcelona es mucho más, l’espai més ampli s’ha dedicat a presentar l’oferta d’aquests cinc territoris de les comarques de Barcelona.
Â
L’espai ha estat dinamitzat per una sommelier, amb un tast comentat de quatre vins representatius de la destinació: un vi negre DO Pla de Bages, un vi blanc DO Alella, un escumós DO Penedès i un vi dolç Malvasia de Sitges. Els assistents també han pogut tastar cireres del Baix Llobregat com a producte de temporada del territori.
Â
Altres espais de l’esdeveniment han permès als professionals madrilenys conèixer nous projectes de Barcelona ciutat vinculats a la cultura, la innovació i els grans esdeveniments que tindran lloc al 2026 com l’Any de l’Arquitectura o el Grand Départ del Tour de France.
Â
L'any passat el turisme de reunions va generar a la provÃncia un impacte econòmic de 1.384 milions d’euros, amb 734.818 delegats i 1.968 esdeveniments, el 24,9% dels quals es va fer fora de Barcelona ciutat.
Â
Des de 2017, el Barcelona Convention Bureau presenta conjuntament la ciutat i la provÃncia de Barcelona i el seu compromÃs pel turisme de reunions responsable i sostenible i per la generació de llegat en els esdeveniments.
Representants del sector turÃstic de de les comarques del Baix Llobregat, del Bages, del Maresme i de l’Alt Penedès, a més de la ciutat de Sitges, han participat a l’esdeveniment Barcelona, más cerca que nunca, adreçat a agències d’esdeveniments de Madrid i organitzat per la Diputació de Barcelona i Turisme de Barcelona mitjançant el Barcelona Convention Bureau.
Â
Durant l’acte, les agències han pogut descobrir l’oferta de la provÃncia a través de diversos espais temà tics. Sota el tÃtol Barcelona es mucho más, l’espai més ampli s’ha dedicat a presentar l’oferta d’aquests cinc territoris de les comarques de Barcelona.
Â
L’espai ha estat dinamitzat per una sommelier, amb un tast comentat de quatre vins representatius de la destinació: un vi negre DO Pla de Bages, un vi blanc DO Alella, un escumós DO Penedès i un vi dolç Malvasia de Sitges. Els assistents també han pogut tastar cireres del Baix Llobregat com a producte de temporada del territori.
Â
Altres espais de l’esdeveniment han permès als professionals madrilenys conèixer nous projectes de Barcelona ciutat vinculats a la cultura, la innovació i els grans esdeveniments que tindran lloc al 2026 com l’Any de l’Arquitectura o el Grand Départ del Tour de France.
Â
L'any passat el turisme de reunions va generar a la provÃncia un impacte econòmic de 1.384 milions d’euros, amb 734.818 delegats i 1.968 esdeveniments, el 24,9% dels quals es va fer fora de Barcelona ciutat.
Â
Des de 2017, el Barcelona Convention Bureau presenta conjuntament la ciutat i la provÃncia de Barcelona i el seu compromÃs pel turisme de reunions responsable i sostenible i per la generació de llegat en els esdeveniments.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.98