COMARCA
TRAM estrena la campanya 'Deixa’t portar' per promocionar la mobilitat sostenible durant l’estiu
La iniciativa, amb banda sonora de Pau Vallvé, apel·la al públic jove
![[Img #60305]](https://elfar.cat/upload/images/06_2025/4695_unnamed.jpg)
TRAM llança una nova campanya de marca que convida a deixar-se portar per l’esperit de la ciutat, pels moments no planificats i per tot allò que fa especial l’estiu viscut a la regió metropolitana de Barcelona. Sota el lema Deixa’t portar, TRAM posa en valor la seva funció "com a mitjà de transport modern, sostenible i amb una agradable experiència de viatge, que acompanya la ciutadania no només durant el curs o la jornada laboral, sinó també en el seu temps de lleure, descoberta i de felicitat", subratllen en un comunicat.
La campanya s’adreça especialment al públic jove, apel·lant al seu desig de llibertat, espontaneïtat i connexió amb la ciutat. A través d’un relat visual i sonor que evoca emocions col·lectives, TRAM vol connectar amb una generació que viu l’estiu com un espai de trobada, d’experiències i de moviment constant.
La banda sonora de la campanya la posa el cantautor barceloní Pau Vallvé, amb la cançó Tu deixa’t portar. El tema connecta amb l’estat d’ànim que inspira la proposta: fluir, viure i deixar-se portar. L’artista aporta la seva autenticitat i sensibilitat a un missatge que vol emocionar i acompanyar, amb una tornada que convida a reconnectar amb el que és essencial.
La campanya vol ser un homenatge a un estiu viscut sense presses, al teu ritme, amb una ciutat més amable i sostenible, i estarà present durant els mesos de juny, juliol i agost a diferents suports i canals.
La proposta creativa ha estat desenvolupada per l’agència PS21 BARNA, especialitzada en marques que volen connectar amb el seu entorn de manera rellevant, contemporània i amb impacte positiu.
![[Img #60305]](https://elfar.cat/upload/images/06_2025/4695_unnamed.jpg)
TRAM llança una nova campanya de marca que convida a deixar-se portar per l’esperit de la ciutat, pels moments no planificats i per tot allò que fa especial l’estiu viscut a la regió metropolitana de Barcelona. Sota el lema Deixa’t portar, TRAM posa en valor la seva funció "com a mitjà de transport modern, sostenible i amb una agradable experiència de viatge, que acompanya la ciutadania no només durant el curs o la jornada laboral, sinó també en el seu temps de lleure, descoberta i de felicitat", subratllen en un comunicat.
La campanya s’adreça especialment al públic jove, apel·lant al seu desig de llibertat, espontaneïtat i connexió amb la ciutat. A través d’un relat visual i sonor que evoca emocions col·lectives, TRAM vol connectar amb una generació que viu l’estiu com un espai de trobada, d’experiències i de moviment constant.
La banda sonora de la campanya la posa el cantautor barceloní Pau Vallvé, amb la cançó Tu deixa’t portar. El tema connecta amb l’estat d’ànim que inspira la proposta: fluir, viure i deixar-se portar. L’artista aporta la seva autenticitat i sensibilitat a un missatge que vol emocionar i acompanyar, amb una tornada que convida a reconnectar amb el que és essencial.
La campanya vol ser un homenatge a un estiu viscut sense presses, al teu ritme, amb una ciutat més amable i sostenible, i estarà present durant els mesos de juny, juliol i agost a diferents suports i canals.
La proposta creativa ha estat desenvolupada per l’agència PS21 BARNA, especialitzada en marques que volen connectar amb el seu entorn de manera rellevant, contemporània i amb impacte positiu.













Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.91