Miércoles, 17 de Septiembre de 2025

Actualizada

Martes, 16 de Septiembre de 2025 a las 20:02:27 horas

| 250
Miércoles, 30 de Julio de 2025
EL PRAT

Un 57,6 % de les 33 queixes que va rebre la síndica el 2024 es resolen

Només un cas acaba en una resolució que no s’admet

[Img #60780]

El plenari del mes de juliol de l'Ajuntament del Prat ha pres coneixement de l’informe anual del Síndic de Greuges de Catalunya, que desenvolupa també les funcions de síndic local i atén les queixes i consultes de la ciutadania. El passat 2024, la síndica de greuges va atendre 122 queixes i consultes de ciutadans i ciutadanes del Prat, la xifra més baixa des del 2019.

 

D’aquestes, 33 eren queixes per una actuació que la síndica va considerar discutible d’alguna administració, autonòmica, diverses locals, entre elles la pratenca, i altres entitats. La majoria d’aquestes queixes, un 57,6 %, es va resoldre; un altre 24,2 % va acabar amb una resolució de la síndica que es va admetre; i un 9, 7 % va acabar amb una resolució que es va admetre parcialment. Només en un cas la síndica va emetre una resolució que no es va admetre.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.