VALLIRANA
El protocol de Comunicació d’Emergències s'incorpora al Banc de Bones Pràctiques dels governs locals
La Fundació Carles Pi i Sunyer reconeix el document de Vallirana com a model davant episodis de sequera i problemes de qualitat de l’aigua
![[Img #60886]](https://elfar.cat/upload/images/08_2025/9547_aa.png)
L’Ajuntament de Vallirana ha estat reconegut per la Fundació Carles Pi i Sunyer per la seva tasca en l’elaboració d’un protocol d’emergència que estableix les actuacions a seguir en situacions de sequera i manca de qualitat de l’aigua. Després d’analitzar-lo i valorar-lo positivament, la Fundació l’ha incorporat al Banc de Bones Pràctiques dels governs locals, un servei que identifica i difon experiències innovadores de gestió municipal.
Aquest protocol, creat des d’alcaldia i el Departament de Comunicació, ja ha servit de referent per a altres administracions i entitats. Inclou mesures tant a curt com a mitjà termini per afrontar emergències relacionades amb la quantitat i/o qualitat del subministrament d’aigua. Entre les actuacions, destaca la creació i activació del CECOPAL, així com un pla de comunicació que defineix canals, destinataris i missatges clau, especialment en la fase inicial d’activació.
El document incorpora annexos amb informació d’entitats, personal i col·lectius implicats, per garantir una resposta ràpida i coordinada, així com la difusió efectiva de les mesures establertes.
![[Img #60886]](https://elfar.cat/upload/images/08_2025/9547_aa.png)
L’Ajuntament de Vallirana ha estat reconegut per la Fundació Carles Pi i Sunyer per la seva tasca en l’elaboració d’un protocol d’emergència que estableix les actuacions a seguir en situacions de sequera i manca de qualitat de l’aigua. Després d’analitzar-lo i valorar-lo positivament, la Fundació l’ha incorporat al Banc de Bones Pràctiques dels governs locals, un servei que identifica i difon experiències innovadores de gestió municipal.
Aquest protocol, creat des d’alcaldia i el Departament de Comunicació, ja ha servit de referent per a altres administracions i entitats. Inclou mesures tant a curt com a mitjà termini per afrontar emergències relacionades amb la quantitat i/o qualitat del subministrament d’aigua. Entre les actuacions, destaca la creació i activació del CECOPAL, així com un pla de comunicació que defineix canals, destinataris i missatges clau, especialment en la fase inicial d’activació.
El document incorpora annexos amb informació d’entitats, personal i col·lectius implicats, per garantir una resposta ràpida i coordinada, així com la difusió efectiva de les mesures establertes.




















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.4