SANT FELIU
El projecte 'Pillat' de Sant Feliu' vol enfortir la cultura popular
La tercera edició de la campanya, impulsada per l’Ateneu Santfeliuenc i la Comunalitat Urbana, anima el veïnat a participar en les tradicions, el comerç i el patrimoni local, amb activitats que s’allargaran fins a finals d’any
![[Img #61262]](https://elfar.cat/upload/images/09_2025/4048_image002.jpg)
Aquest mes de setembre s'ha estrenat la tercera etapa de la campanya Pilla't de Sant Feliu, dedicada a la cultura popular i a la defensa del llegat festiu i tradicional de la ciutat. La iniciativa, que s’allargarà fins a finals d’any, vol implicar les veïnes i els veïns en la vida col·lectiva, reforçar el teixit social i promoure el comerç local.
La nova fase es va presentar el passat dissabte 20 de setembre en el marc de les festes del barri de Can Calders, amb la participació de diverses colles de la Federació d’Entitats Tradicionals de Sant Feliu i l’actuació dels Grallers de Sant Feliu, de Ministrils. El pròxim acte serà un mural participatiu conduït per l’entitat Kaligrafics, acompanyat d’un berenar saludable, el dijous 2 d’octubre a les 18 hores, a l’encreuament dels carrers Verge del Pilar i Tibidabo, davant del Centre Cívic Roses.
Pilla't de Sant Feliu vol mostrar com la cultura popular és clau per unir generacions i crear sentiment de pertinença. Des de l’Ateneu Santfeliuenc i la Comunalitat Urbana, entitats impulsores del projecte, es recorda que la cultura, el comerç i el patrimoni són motors de cohesió i d’economia social.
La campanya es desenvolupa en quatre etapes temàtiques: Comerç, Patrimoni, Cultura Popular i Cultura de Consum. Cada una compta amb activitats i eslògans propis per posar en valor la identitat col·lectiva. El projecte està finançat per la Comunalitat de Sant Feliu de Llobregat, amb el suport d’Economia Social i Solidària i del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.
Aquest mes de setembre s'ha estrenat la tercera etapa de la campanya Pilla't de Sant Feliu, dedicada a la cultura popular i a la defensa del llegat festiu i tradicional de la ciutat. La iniciativa, que s’allargarà fins a finals d’any, vol implicar les veïnes i els veïns en la vida col·lectiva, reforçar el teixit social i promoure el comerç local.
La nova fase es va presentar el passat dissabte 20 de setembre en el marc de les festes del barri de Can Calders, amb la participació de diverses colles de la Federació d’Entitats Tradicionals de Sant Feliu i l’actuació dels Grallers de Sant Feliu, de Ministrils. El pròxim acte serà un mural participatiu conduït per l’entitat Kaligrafics, acompanyat d’un berenar saludable, el dijous 2 d’octubre a les 18 hores, a l’encreuament dels carrers Verge del Pilar i Tibidabo, davant del Centre Cívic Roses.
Pilla't de Sant Feliu vol mostrar com la cultura popular és clau per unir generacions i crear sentiment de pertinença. Des de l’Ateneu Santfeliuenc i la Comunalitat Urbana, entitats impulsores del projecte, es recorda que la cultura, el comerç i el patrimoni són motors de cohesió i d’economia social.
La campanya es desenvolupa en quatre etapes temàtiques: Comerç, Patrimoni, Cultura Popular i Cultura de Consum. Cada una compta amb activitats i eslògans propis per posar en valor la identitat col·lectiva. El projecte està finançat per la Comunalitat de Sant Feliu de Llobregat, amb el suport d’Economia Social i Solidària i del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.34