L'HOSPITALET
Endesa estrena un nou punt d’atenció a l’usuari
L’objectiu és oferir una millor atenció al client i adaptar-se a les seves necessitats
![[Img #61700]](https://elfar.cat/upload/images/10_2025/5017_unnamed-70.jpg)
La companyia elèctrica Endesa ha estrenat el Punt Endesa al barri de Santa Eulàlia de l’Hospitalet, un servei amb el que es pretén oferir un servei més pròxim i adaptat a les demandes i necessitats dels usuaris.
El nou espai està dissenyat per oferir una experiència d’atenció al client totalment renovada: més propera, personalitzada i adaptada a les noves necessitats dels usuaris, segons informen des de la companyia en un comunicat.
Els nous Punts Endesa incorporen la darrera tecnologia així com una ambientació càlida que evoca els valors de la llar perquè els clients estiguin confortables. La botiga compta, també, amb zones diferenciades per l’assessorament i per l’exploració de solucions energètiques com l’autoconsum o la mobilitat elèctrica.
Els nous Punts Endesa suposen un nou concepte d’atenció presencial que s’acosta als clients des d’una perspectiva centrada en la interacció i l’assessorament en un centre modern i digital amb amplis espais interactius. Els nous centres estan pensats per donar una resposta integral a les seves necessitats energètiques, assessorament, eficiència, instal·lació i assessorament especialitzat en plaques fotovoltaiques, a més de solucions de climatització personalitzades.
La companyia elèctrica Endesa ha estrenat el Punt Endesa al barri de Santa Eulàlia de l’Hospitalet, un servei amb el que es pretén oferir un servei més pròxim i adaptat a les demandes i necessitats dels usuaris.
El nou espai està dissenyat per oferir una experiència d’atenció al client totalment renovada: més propera, personalitzada i adaptada a les noves necessitats dels usuaris, segons informen des de la companyia en un comunicat.
Els nous Punts Endesa incorporen la darrera tecnologia així com una ambientació càlida que evoca els valors de la llar perquè els clients estiguin confortables. La botiga compta, també, amb zones diferenciades per l’assessorament i per l’exploració de solucions energètiques com l’autoconsum o la mobilitat elèctrica.
Els nous Punts Endesa suposen un nou concepte d’atenció presencial que s’acosta als clients des d’una perspectiva centrada en la interacció i l’assessorament en un centre modern i digital amb amplis espais interactius. Els nous centres estan pensats per donar una resposta integral a les seves necessitats energètiques, assessorament, eficiència, instal·lació i assessorament especialitzat en plaques fotovoltaiques, a més de solucions de climatització personalitzades.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169