COMARCA
Aena i Estopa llancen una campanya amb una nadala exclusiva per celebrar l’arribada del Nadal als aeroports
La cançó 'Villa & Ziko', inspirada en la tradició popular d’Extremadura —terra natal de la família dels artistes—, es presenta en un espot amb un marcat estil cinematogràfic que fusiona comèdia i ciència-ficció
![[Img #62552]](https://elfar.cat/upload/images/12_2025/1855_5aena-estopa-rueda-de-prensa.jpg)
Aena ha presentat a Barcelona la seva nova campanya de Nadal al costat dels cornellanencs Estopa. En una roda de premsa celebrada a la Fundació Joan Miró, els germans Muñoz, juntament amb la directora de Comunicació de la companyia aeroportuària, María Gómez, han projectat en primícia el nou espot nadalenc: una peça que gira entorn del mateix duo, que aporta la seva música, el seu humor i el seu segell inconfusible per destacar la importància dels aeroports en unes dates tan especials.
La campanya incorpora una nadala exclusiva del duo de Cornellà, Villa & Ziko, gravada especialment per a aquesta ocasió. La cançó, inspirada en la tradició popular d’Extremadura —terra natal de la família dels artistes—, es presenta en un espot amb un marcat estil cinematogràfic que fusiona comèdia i ciència-ficció, oferint una proposta original i sorprenent. Villa & Ziko estarà també disponible a totes les plataformes digitals a partir del divendres 5 de desembre.
Aena presenta una peça que gira al voltant de David i José Muñoz. Els germans estan a punt d’embarcar en un avió a l’aeroport del Prat quan, de sobte, en José desapareix després de seguir un elf que s’endinsa en les entranyes de la terminal i el condueix a un món màgic on les cintes transportadores, que cada dia gestionen milers de maletes, porten regals en lloc d’equipatges. Mentre en David el busca per tot l’aeroport, mostrant a l’espectador alguns dels serveis d’Aena com la sala de lactància, cafeteries, sales VIP… en José, mentrestant, ajuda els elfs a reactivar la màgia del Nadal gràcies a la música.
El videoclip, així com totes les peces de la campanya, ha estat rodat a l’aeroport del Prat, on es troba aquest món màgic gestionat pels elfs nadalencs. A l’espot, a més, s’hi pot veure un cameo del cantautor català Albert Pla.
L’espot està dirigit per Álvaro Brechner, un director uruguià de llargmetratges, televisió, sèries i publicitat que ha dirigit tres llargmetratges guanyadors d’un centenar de premis i distincions internacionals, com el Premi Goya, i estrenats en festivals com Cannes, Venècia, Sant Sebastià i BFI Londres. Les seves tres pel·lícules van ser preseleccionades com a representants per a la categoria de Millor Pel·lícula Estrangera als Premis Oscar® de l’Acadèmia.
“Estem feliços de protagonitzar la nova campanya publicitària d’Aena, ja que creiem que són una peça fonamental per fer que el Nadal arribi a totes les llars, connectant persones i facilitant el transport de regals i altres mercaderies”, han manifestat els germans Muñoz. “Som usuaris habituals dels aeroports, que són essencials per a la nostra feina i la nostra vida personal, ja que, com tantes persones, tenim família i éssers estimats en altres províncies i llocs del món”, han afegit.
La nova campanya La Navidad en los aeropuertos de Aena es llança a escala estatal avui, 3 de desembre, a televisió, premsa, ràdio i mitjans digitals.
![[Img #62552]](https://elfar.cat/upload/images/12_2025/1855_5aena-estopa-rueda-de-prensa.jpg)
Aena ha presentat a Barcelona la seva nova campanya de Nadal al costat dels cornellanencs Estopa. En una roda de premsa celebrada a la Fundació Joan Miró, els germans Muñoz, juntament amb la directora de Comunicació de la companyia aeroportuària, María Gómez, han projectat en primícia el nou espot nadalenc: una peça que gira entorn del mateix duo, que aporta la seva música, el seu humor i el seu segell inconfusible per destacar la importància dels aeroports en unes dates tan especials.
La campanya incorpora una nadala exclusiva del duo de Cornellà, Villa & Ziko, gravada especialment per a aquesta ocasió. La cançó, inspirada en la tradició popular d’Extremadura —terra natal de la família dels artistes—, es presenta en un espot amb un marcat estil cinematogràfic que fusiona comèdia i ciència-ficció, oferint una proposta original i sorprenent. Villa & Ziko estarà també disponible a totes les plataformes digitals a partir del divendres 5 de desembre.
Aena presenta una peça que gira al voltant de David i José Muñoz. Els germans estan a punt d’embarcar en un avió a l’aeroport del Prat quan, de sobte, en José desapareix després de seguir un elf que s’endinsa en les entranyes de la terminal i el condueix a un món màgic on les cintes transportadores, que cada dia gestionen milers de maletes, porten regals en lloc d’equipatges. Mentre en David el busca per tot l’aeroport, mostrant a l’espectador alguns dels serveis d’Aena com la sala de lactància, cafeteries, sales VIP… en José, mentrestant, ajuda els elfs a reactivar la màgia del Nadal gràcies a la música.
El videoclip, així com totes les peces de la campanya, ha estat rodat a l’aeroport del Prat, on es troba aquest món màgic gestionat pels elfs nadalencs. A l’espot, a més, s’hi pot veure un cameo del cantautor català Albert Pla.
L’espot està dirigit per Álvaro Brechner, un director uruguià de llargmetratges, televisió, sèries i publicitat que ha dirigit tres llargmetratges guanyadors d’un centenar de premis i distincions internacionals, com el Premi Goya, i estrenats en festivals com Cannes, Venècia, Sant Sebastià i BFI Londres. Les seves tres pel·lícules van ser preseleccionades com a representants per a la categoria de Millor Pel·lícula Estrangera als Premis Oscar® de l’Acadèmia.
“Estem feliços de protagonitzar la nova campanya publicitària d’Aena, ja que creiem que són una peça fonamental per fer que el Nadal arribi a totes les llars, connectant persones i facilitant el transport de regals i altres mercaderies”, han manifestat els germans Muñoz. “Som usuaris habituals dels aeroports, que són essencials per a la nostra feina i la nostra vida personal, ja que, com tantes persones, tenim família i éssers estimats en altres províncies i llocs del món”, han afegit.
La nova campanya La Navidad en los aeropuertos de Aena es llança a escala estatal avui, 3 de desembre, a televisió, premsa, ràdio i mitjans digitals.


















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.220