CASTELLDEFELS
El comerç local estrena els 'rasques digitals' en la campanya de Nadal
La iniciativa de l’Associació CEC combina premis directes i un gran sorteig amb activitats festives com la Rua del Pare Noel i les Campanades infantils
![[Img #62584]](https://elfar.cat/upload/images/12_2025/5441_aa.png)
L’Associació CEC (Comerç Empresa Castelldefels) ha presentat la seva campanya oficial de Nadal, una iniciativa que busca dinamitzar el teixit econòmic de la ciutat i portar de nou l’alegria als carrers del municipi. Amb l’objectiu de fomentar les compres al comerç de proximitat, enguany la campanya incorpora com a gran novetat els rasques digitals, un sistema que premia la fidelitat dels clients de manera immediata i tecnològica.
La campanya estarà activa fins al 5 de gener de 2026. Els clients podran escanejar els tiquets de compra a través d’una plataforma habilitada per CEC i obtenir participacions segons les compres realitzades: dues compres equivalen a una participació i quatre compres, a dues. D’aquesta manera, els participants podran fer un rasca i guanya directament al seu mòbil i optar a premis immediats, com pernils o ampolles de cava. Entre tots els participants es farà també un gran sorteig d’un viatge valorat en 1.000 euros, que tindrà lloc el 9 de gener.
A més de la campanya comercial, CEC Castelldefels organitza, conjuntament amb l’Ajuntament, dos dels moments més esperats del Nadal a la ciutat: la Rua del Pare Noel, prevista pel 23 de desembre pels carrers del centre, i les Campanades infantils de Cap d’Any, que se celebraran el 31 de desembre a la plaça de l’Església.
![[Img #62584]](https://elfar.cat/upload/images/12_2025/5441_aa.png)
L’Associació CEC (Comerç Empresa Castelldefels) ha presentat la seva campanya oficial de Nadal, una iniciativa que busca dinamitzar el teixit econòmic de la ciutat i portar de nou l’alegria als carrers del municipi. Amb l’objectiu de fomentar les compres al comerç de proximitat, enguany la campanya incorpora com a gran novetat els rasques digitals, un sistema que premia la fidelitat dels clients de manera immediata i tecnològica.
La campanya estarà activa fins al 5 de gener de 2026. Els clients podran escanejar els tiquets de compra a través d’una plataforma habilitada per CEC i obtenir participacions segons les compres realitzades: dues compres equivalen a una participació i quatre compres, a dues. D’aquesta manera, els participants podran fer un rasca i guanya directament al seu mòbil i optar a premis immediats, com pernils o ampolles de cava. Entre tots els participants es farà també un gran sorteig d’un viatge valorat en 1.000 euros, que tindrà lloc el 9 de gener.
A més de la campanya comercial, CEC Castelldefels organitza, conjuntament amb l’Ajuntament, dos dels moments més esperats del Nadal a la ciutat: la Rua del Pare Noel, prevista pel 23 de desembre pels carrers del centre, i les Campanades infantils de Cap d’Any, que se celebraran el 31 de desembre a la plaça de l’Església.















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.219