Sábado, 13 de Junio de 2026

Actualizada

Viernes, 12 de Junio de 2026 a las 18:27:03 horas

| 212
Miércoles, 06 de Mayo de 2026
VILADECANS

La Jornada IND+I reflexionarà sobre el lideratge industrial d’Europa en la pròxima dècada

El ministre d’indústria, Jordi Hereu, i l’alcaldessa de Viladecans, Olga Morales, inauguraran un dels fòrums referents a Espanya en l’àmbit de la indústria i la innovació, aquest divendres a l’Edifici Cúbic

[Img #64893]

El ministre d'Indústria, Jordi Hereu, i l'alcaldessa de Viladecans, Olga Morales, presidiran la desena edició de la jornada IND+I Day, que portarà per títol Missió 2036: El futur serà el lideratge industrial. La jornada, un dels fòrums referents a Espanya en el debat sobre el futur de la indústria, comptarà amb la conferència Europe’s Industrial Future, a càrrec de Mariana Mazzucato, professora de l'University College of London, economista referent i teòrica de l'estudi del paper de l'administració en la innovació i el desenvolupament industrial. La trobada se celebrarà el 8 de maig en l'edifici Cúbic de Viladecans.

 

El IND+I Day comptarà, a més, amb la participació d'Antón Costas, president del Consell Econòmic i Social d'Espanya; Jordi García Brustenga, secretari d'Estat d'Indústria; Ricardo Domínguez García-Baquero, president de Navantia; Teresa Riesgo, secretària general d'Innovació del Ministeri de Ciència, Universitats i Innovació, i Xavier Ferràs, professor d’ESADE i president honorífic del Consell IND+I, entre altres empresaris, investigadors o tècnics dedicats a la indústria i la innovació. Ajudaran al desenvolupament de la jornada Felipe Campos, conseller delegat d'AGBAR, i Pau Abelló, director corporatiu de ROCA Group.

 

El IND+I Day 2026 se celebra sota el lema Missió 2036: El futur serà el lideratge industrial, una crida a l'acció col·lectiva per a construir durant la dècada vinent una indústria europea sòlida, competitiva i amb propòsit. Aquesta Missió 2036 proposa reflexionar sobre quin model industrial volem i com aconseguir-ho: una indústria capaç de generar valor, benestar i ocupació de qualitat, que contribueixi a la transició verda i digital, i que consolidi l'autonomia estratègica del continent.

 

Fa 10 anys des que l'Ajuntament de Viladecans prengués la iniciativa de crear el IND+I (acrònim de les paraules Indústria i Innovació), un espai de trobada on la Indústria, l'Administració i l'Acadèmia reflexionen sobre la innovació i els canvis socials i econòmics que es produeixen en la societat. Des del consistori subratllen que el fòrum ha ajudat a marcar el ritme i l'orientació del desenvolupament de la indústria espanyola, que ha apostat majoritàriament per la innovació.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
18.97.9.173

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.